فرمانده دانشگاه شهید ستاری نهاجا گفت: وظیفه اصلی دانشگاه هوایی شهید ستاری تربیت افسران مومن و متخصص با روحیه سلحشوری در تراز انقلاب اسلامی است.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نوزدهمین دوره هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی به میزبانی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: وظیفه اصلی دانشگاه هوایی شهید ستاری تربیت افسران مومن و متخصص با روحیه سلحشوری در تراز انقلاب اسلامی است. دانشجوی در تراز انقلاب یعنی اینکه علاوه بر علم و دانش در حوزه اخلاق و معنویت هم سرآمد باشد. در همین راستا دانشجویان باید روحیه ایثارگری داشته باشند و برای داشتن چنین روحیه ای باید اسوه های دفاع مقدس به دانشجویان معرفی شوند.

وی ادامه داد: هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی این ماموریت را به خوبی انجام می دهد و اسطوره هایی که در دوران دفاع مقدس حاضر بودند را به دانشجویان معرفی می کند.

امیر سرتیپ دوم رودباری گفت: دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری هر ساله میزبان برگزاری دوره های مختلف هیات معارف جنگ است و امسال هم میزبان برگزاری نوزدهمین دوره آن هستیم. هیات معارف جنگ به دو صورت عملی و نظری برگزار می شود. دوره نظری آن در دانشگاه و دوره عملی آن هم در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، نیروی هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار