شهدای قشقایی به امید کسب امتیاز مقابل خوشه طلایی ساوه صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز در هفته ۱۳ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه به میزبانی ورزشگاه کارگران تهران با میزبانش خوشه طلایی ساوه رقابت می‌کند.

نوید عبداللهی مسئول روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی شیراز، گفت: پس از بازی با شهرداری آستارا که پیروزی شاگردان داریوش هرمزی همراه بود بازیکنان تمرینات منظمی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتند و کاملا مهیای دیدار با خوشه طلایی ساوه شدند.

او، بیان کرد: داریوش هرمزی سرمربی شهدای قشقایی تمامی نقاط ضعف و قوت خوشه طلایی را به بازیکنان گوشزد کرده و تیم قشقایی برای انجام یک بازی زیبا و کسب امتیاز راهی تهران شد، چون برای فاصله گرفتن از انتهای جدول باید نیم نگاهی به ۳ امتیاز نیز داشته باشد.

عبداللهی، تصریح کرد: تا پایان هفته ۱۲، خوشه طلایی ساوه با کسب ۱۴ امتیاز در مکان چهاردهم و شهدای قشقایی شیراز با یازده امتیاز در رده ۱۶ قرار دارند.

قضاوت این دیدار به مسعود حقیقی و کمک هایش سید امراله طراح و امین قدیری سپرده شده است.

شهدای قشقایی در هفته ۱۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با یک گل حریف بالای جدولی خود شهرداری آستارا را از پیش رو برداشت و خوشه طلایی ساوه، ملوان بندرانزلی را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.