افتتاح پروژه عمرانی با اعتبارات ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در خوشاب

فرماندار خوشاب گفت: امسال ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در خوشاب، هزینه عمران و آبادانی شده است.

 امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از دهه فجر سال گذشته تا پایان امسال حدود ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در خوشاب جذب و هزینه عمران و آبادانی شهرستان شده است.

او افزود: در دهه فجر پارسال ۴۸۰میلیار ریال و در هفته دولت و دهه فجر امسال هم ۱۰۸ میلیارد ریال هزینه طرح‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی شده است و همچنین ۹۱۰میلیارد ریال در حوزه جهاد کشاورزی لایروبی، قنوات، آبیاری نوین، ادوات کشاورزی، سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف هزینه گردیده است.

فرماندار خوشاب ادامه داد: در ایام باقی مانده سال تلاش می‌کنیم باهمکاری و مشارکت در رفع موانع پروژه ها، پروژه گاز رسانی به دره یام و دامداری ۸هزار راسی در کنار پروژه‌های آبرسانی و آب شیرین کن شهر سلطان آباد و چند پروژه دیگر به ارزش حدود ۶۱۰ میلیار ریال به بهره برداری برسید.

خدمتگزار بیان کرد: با همت مردم و مسئولان در مجموع، ۶۴۳ فرصت شغلی پایدار با اعتباری بالغ بر۲۱۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات سامانه کارا، تبصره ۱۶، مشاغل خانگی و سامانه رصد در شهرستان ایجاد شده است.

او تصریح کرد: از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی (سامانه کارا) با پرداخت ۸۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۱۵۹ طرح، ۴۱۳ نفر صاحب شغل شده اند.

فرماندار خوشاب تاکید کرد: همچنین با پرداخت ۸۰ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای ۱۵۳ نفر دیگر در سطح شهرستان شغل ایجاد شد، و ۲۵ فرصت شغلی دیگر هم از طریق مشاغل خانگی و سایر دستگاه‌های اجرایی فراهم شده است.

خدمتگزار اظهار کرد: فرصت‌های شغلی ایجاد شده بیشتر در بخش‌های کشاورزی، دام و طیور، مشاغل خانگی، صنعت و خدمات بوده است که نسبت به تعهد ۱۸۸نفری شهرستان در سال ۹۹ رشد ۲۲۰درصدی داشته ایم.

او افزود: ۱۵۳ تن توزیع اقلام تنظیم بازار (شکر، روغن، برنج، مرغ منجمد، گوشت برزیلی و تخم مرغ) با نرخ مصوب زیر نظر اصناف و ارگان‌های مرتبط در سطح شهرستان داشته ایم.

فرماندار خوشاب ادامه داد: همچنین ۴۰ تن مرغ تازه (گرم) هم دربین فروشگاه‌های پروتئینی شهرستان جهت کنترل بازار توزیع شده است.

خدمتگزار بیان کرد: با تدابیر انجام شده مشکلی در اقلام تنظیم بازار، برای ایام عید نوروز نخواهیم داشت و مردم نیز با تامین بخشی از مایحتاج خود، از محصولات بومی همراهی لازم را خواهند داشت.

او تصریح کرد: توسعه پدیده‌ای چند بعدی است و این امر در زندگی مردم باید هدفمند و با برنامه صورت بپذیرد که نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و مسئولان خواهد بود و ضرورت دارد‌درمسیر توسعه همه ما بابیان ظرفیت‌های شهرستان ودعوت از سرمایه گذاران با ایجاد فضای همدلی وانسجام شرایط خوبی را فراهم کنیم تابه وضعیت مطلوب برسیم.

فرماندار شهرستان خوشاب تاکید کرد: آنچه که ما همه امروز به آن نیازمندیم و باید برای آبادانی و عبور از فراز و نشیب‌ها و خنثی سازی توطئه دشمنان سرلوحه کارمان قرار دهیم، پایبندی به قوانین و مقررات، وحدت و همبستگی اجتماعی، افزایش آگاهی سیاسی و اجتماعی، ترجیح دادن منافع ملی کل جامعه و نظام بر منافع خود و در آخر هم امر به معروف و نهی از منکر درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سطح جامعه است.

خدمتگزار اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

او افزود: در شهرستان خوشاب، ۳شهر ۵ عضو شورایی و ۲روستای ۵عضو شورایی و ۵۶ روستای ۳ عضو شورایی داریم.

فرماندار خوشاب ادامه داد: ثبت نام نامزد‌های شورای اسلامی شهر‌ها از ۲۰ اسفندماه ۹۹ و ثبت نام نامزد‌های شورای اسلامی روستایی از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

خدمتگزار بیان کرد: ستاد انتخابات درشهرستان تشکیل ومقدمات لازم برای برگزاری انتخابت فراهم شده است وما تلاشمان را برای بالا بردن مشارکت حداکثری مردم و نامزد‌ها، حفاظت و صیانت از ارای مردم و رعایت کامل قانون و بی طرفی را خواهیم داشت.


انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.