رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: تداوم برگزاری دوره مربیگری فوتبال در استان اردبیل اولویت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمدنوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل عصر امروز در دوره مربیگری AFC.C در اردبیل گفت: برگزاری دوره‌های مربیگری در استان اردبیل اولویت است که با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل دوره مربیگری AFC.C در اردبیل برگزار شد.

او افزود: دوره مربیگری فوتبال سطح D آسیا به مدرسی استاد مهدی نوروزی و سطح C آسیا به مدرسی استاد صادق پور حسین (از تبریز) در شهر اردبیل برگزار شد و در این دوره‌ها ۴۰ نفر از واجدان شرایط از سراسر کشور و شهرستان‌های استان اردبیل در شهر اردبیل حضور داشتنند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: دروس تئوری به صورت آنلاین و دروس عملی این دوره‌ها با مجوز ستاد کرونا و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به مدت ۱۵ روز برگزار شد که در پایان این دوره مربیانی که در آزمون عملی و تئوری نمره مدنظر را دریافت کردند مدرک مربیگری مربوطه را دریافت کردند.

نوتاش برگزاری این دوره‌ها را در ارتقای دانش مربیان بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: در این دوره مربیان مطرح همچون سید مهدی رحمتی و مسعود شجاعی حضور داشتند.

در پایان این مراسم از سید مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو و مسعود شجاعی سرمربی تراکتور سازی توسط نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.