رئیس شورای شهر تهران گفت: مسئولان به جای وعده‌های بی نتیجه اقدامی عملی کنند زیرا در حال حاضر ٦ ماه به پایان کاری دولت مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر اظهار کرد: روز گذشته تعداد جدیدی از ناوگان حمل و نقل عمومی به سیستم حمل و نقل درون شهری افزوده شد.

وی ادامه داد: البته هنوز شدت نیاز ما به وسایل حمل و نقل عمومی از بین نرفته، اما جای تشکر دارد که شهرداری با بودجه خودش و اوراق مشارکت این حرکت مناسب را انجام داد.

هاشمی تصریح کرد: مسئولان به جای وعده‌های بی نتیجه اقدامی عملی کنند، در حال حاضر ٦ ماه به پایان کاری دولت مانده و بنده خواهش می‌کنم که جلسات ویژه توسط وزیر کشور شکل گیرد.

هاشمی با اشاره به رحلت ایت‌الله جلالی خمینی بیان کرد: بنده از آقای حق شناس درخواست می‌کنم که خیابانی را به نام این فرد در شرق تهران نام گذاری کند، زیرا بسیاری از مردم شرق تهران هم خواستار نام گذاری خیابانی به نام او در منطقه شرق هستند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: مردم امسال یکی از سخت‌ترین شرایط اقتصادی، رکود بورس و بیکاری را تجربه کردند، ما اگر از مردم انتظار داریم که با این وجود باز هم از نظام دفاع کنند، حداقل نباید پیام‌های ناامید کننده میان مردم ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: رد لایحه بودجه از سوی مجلس هم مصداق همین پیام‌های نا امید کننده بود و بنده تقاضا دارم که این دعوا‌های سیاسی را به حداقل برسانیم.

هاشمی گفت: امسال به دلیل رعایت پروتکل‌ها راهپیمایی ۲۲ بهمن صورت نمی‌گیرد و بهتر است همراهی مردم را با کاهش سانسور‌های رسانه‌ای شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار