تیم ایرانشید چالوس به جمع ۴ تیم نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم ایرانشید چالوس با دو پیروزی مقابل هوادار تهران به جمع تیم‌های مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور راه یافت، اما تیم زنده‌یاد باقرزاده بابلسر با دو شکست برابر مس رفسنجان از صعود به جمع تیم‌های مرحله پایانی بازماند.

دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال مردان، دیروز با چهار دیدار در گرگان پیگیری شد و تیم‌های ایرانشید چالوس، مس رفسنجان و پاس گرگان با کسب دومین پیروزی برابر حریفان خود در این مرحله، به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه به پایان رسید.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان و فولاد خراسان از گروه یک و تیم‌های پاس گرگان، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده بابلسر از گروه دو به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان سال۹۹ از روز پنج‌شنبه ۱۶بهمن‌ماه به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در گرگان آغاز شد و در دور رفت تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس، عقاب ملل اردبیل و پاس گرگان موفق به شکست حریفان خود شدند.

دور برگشت این مرحله نیز دیروز شنبه با چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس و پاس گرگان با کسب دومین پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نهایی صعود کردند.

تیم سروقامتان همدان در دیدار دیروز موفق به شکست عقاب ملل اردبیل شد تا در مجموع دو تیم یک بر یک مساوی شوند و دیدار روز سوم، تیم صعود کننده قطعی را مشخص کند که فردا دوشنبه ۲۰بهمن‌ماه در گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.