مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه گفت:پروژه گلخانه تولید گیاهان زینتی آپارتمانی در مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهرستان قروه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خسرو کریمی پناه،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه در مراسم افتتاح گلخانه تولید گیاهان زینتی آپارتمانی این شهرستان گفت: در سال جاری در راستای تحقق شعار سال شاهد احداث گلخانه تولید محصولات کشاورزی در شهرستان قروه بوده ایم و جهش چشمگیری در این زمینه پیدا کرده ایم.

او افزود: در سال ۱۳۸۸ سطحی معادل ۱.۸ هکتار به بهره برداری رسید تا سطح فعال گلخانه تا سطح فعال گلخانه به ۴ هکتار در سطح شهرستان برسد در سال جاری عملیات ۳ واحد گلخانه‌ای به مساحت ۶۳۰۰ مترمربع آغاز گردیده که ۳۳۰۰ مترمربع واقع در حومه قروه و مالوجه به بهره برداری رسیده است و یک واحد دیگر دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان قروه بیان کرد:ایجاد مجتمع گلخانه دوسر به مساحت ۵۰ هکتار و احیاء گلخانه آویژه از اهداف مهم این مدیریت جهت نیل به اشتغال زایی و تولید در سطح شهرستان قروه است.

او افزود:در حال حاضر ۵ پرونده تسهیلات به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با عاملیت بانک کشاورزی و توسعه تعاون تشکیل گردیده و به بانک ارسال شده است.

کریمی پناه تصریح کرد:پروژه پرورش گیاهان زینتی با سطح ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهرستان قروه احداث شده است که برای این طرح میزان تسهیلات بانکی ۱.۵ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ ملی پرداخت شده و سرمایه گذاری مجری طرح ۲ میلیارد تومان بوده است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان قروه گفت: این پروژه ۴ نفر اشتغالزایی داشته و بالغ بر ۷۰ هزار گلدان گیاهان زینتی و آپارتمانی در طول سال تولید می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.