به منظور اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، سند تک برگ ۳۵ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان خرم بید صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کمال میرزایی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم بید،گفت: با پیگیری‌های انجام شده طرح کاداستر بر روی۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی خرم بید اجراشد که از این میزان اسناد تک برگ ۳۵ هزار هکتار از این اراضی صادر شد.

او، با اشاره به صدور اسناد تک برگی برای باقیمانده اراضی  شهرستان خرم بید بیان کرد:  اراضی ملی که سند مالکیت ندارند نیز تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

میرزایی، با تاکید بر اهمیت سند مالکیت اراضی ملی تصذیح کرد: صدور اسناد تک برگی اقدامی  موثر در تامین امنیت اراضی بوده  که سرعت در پاسخگویی به استعلامات است.

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم بید، تصریح کرد: با این اجرای این طرح مرز بین اراضی ملی و مستثنیات مشخص می‌شود و از این رو ضمن تثبیت حقوق مالکیت دولت، از تجاوز و تصرف عرصه‌های ملی و بیت المال نیز جلوگیری و زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی نیز کاهش می‌یابد.

او، ادامه داد: با عزم و اراده مجموعه منابع طبیعی و تعامل خوب با اداره ثبت اسناد و املاک، بزودی اسناد تک برگ تمامی اراضی ملی شهرستان خرم بید صادر می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.