فرماندار باشت گفت: ۱۷ طرح عمرانی واقتصادی با حضور معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی در باشت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت: این طرح ها با ۴۴۶ میلیارد و ۶۷۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری بهره برداری شد.

حسینی با اشاره به اینکه از این تعداد چهار طرح با ۲۴۰ میلیارد ریال اقتصادی و اشتغالزاست افزود: با بهره برداری از این طرح ها ۲۶ شغل مستقیم، ۱۵ شغل غیرمستقیم و ۱۱۲ شغل موقت ایجاد می شود.

او بیان کرد: واحد تولیدی پرورش قارچ ، کارخانه خوراک دام،طیور و آبزیان و یک مجتمع خدمات رفاهی از جمله طرح های اقتصادی و اشتغالزای دهه فجر انقلاب اسلامی در باشت است.

فرماندار باشت گفت: توسعه و احداث شبکه برق  روستاهای چشمه رشته شادگان کوهسرک علیا و سفلی، گازرسانی به چهار روستا، ۲ مدرسه, طرح سنگ ملاتی روستای چاه تلخ، ده بزرگ، آبدهگاه،، توسعه و احداث پایگاه جاده لار و ساماندهی گلزار شهدای روستای ده بزرگ از دیگر طرح های افتتاحی در این شهرستان است.

حسینی افزود: دولت تدبیر و امید در حوزه های کشاورزی، راهسازی،بهداشت و درمان،توسعه روستایی و شهری و ورزشی خدمات ماندگاری انجام داده است.

او بیان کرد: احداث پارک های بزرگ و کوچک،زمین چمن های مصنوعی،احداث و روکش آسفالت معابر محور های ارتباطی روستایی و شهری از خدمات برجسته دولت در این شهرستان بوده است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.