شهید سلیمانی درس دفاع از انقلاب را به ما آموخت

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: شهید سلیمانی به ما یاد داد که در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی چگونه با دشمنان مقابله کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همایش علمی بسیج و مکتب شهید سلیمانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر با حضور مسئولین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مسئولین علمی و پژوهشی نیرو‌های مسلح مستقر در استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این همایش به مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی، ذهن‌های ما را به فضایل عاشورایی نزدیک کرد و به ما یاد داد که در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی چگونه با دشمنان مقابله کنیم.

سردار علی رزمجو افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت میدان‌های جهاد را ترک نکرد و پرچم‌دار قافله‌ای بود که با هدایت ولی فقیه، مسلمانان و ملّت ایران را بار‌ها از سختی‌ها و شکست‌ها عبور داد.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه استان بوشهر همچنین با گرامیداشت دهه فجر گفت: امسال در حالی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که انقلاب اسلامی که در واقع استمرار بعثت انبیاء بود، تداوم دارد و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

در این مراسم، دکتر اشکان معصومی و افسانه اکبری از پژوهشگران برتر این همایش مقالات خود را با عناوین «مدیریت جهادی در مقابله با بلایای طبیعی در مکتب شهید سلیمانی» و «بررسی رابطه مؤلفه‌های مدیریت جهادی طبق بیانات مقام معظم رهبری در محبوبیت شهید سردار سلیمانی» خواندند.

همچنین، از ۱۰ مقاله برتر شرکت کننده در این همایش تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.