رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی به مناسبت گرامیداشت شهدای سلامت و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به میزبانی طرقبه و شاندیز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پورآزاد رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با بیان اینکه این مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند این مسابقات را از طریق صفحات اجتماعی به صورت پخش زنده دنبال کنند.

او افزود: این مسابقات در پنج بخش پرورش اندام، فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک با رعایت دستورالغمل های بهداشتی با مجوز ستاد پیشگیری کرونای مشهد برگزار خواهد شد و منتخبین این رقابت‌ها توسط کمیته فنی به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در نظر داریم وزن‌کشی مسابقات را در ۲۲ بهمن در ساعات مختلف جهت پیش‌گیری از اجتماع انجام دهیم و مسابقات ۲۳ و ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.

گفتنی‌است؛ باشگاه‌های ورزشی باید لیست اعضای تیم خود را به تفکیک رشته و معرفی سرپرست و مربی نهایتا تا ۲۱ بهمن به هیات خراسان رضوی اعلام کنند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.