قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک فوتسال مردان در دوره ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با حضور ۲۶ تیم در قالب چهار گروه در مشهد انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیین قرعه کشی این رقابت‌ها چهارشنبه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی چیپس کامل مشهد در هتل پردیسان این شهر برگزار شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک این بازی‌ها تیم‌های فوتسال فولاد هرمزگان، شهرداری قرچک، خانه صنعت کرمانشاه، نماسازان ساحل آبادان، عقاب تبریز، فولاد زرند ایرانیان و شهدای چوار ۶۵ ایلام به مصاف هم خواهند رفت.

در گروه ۲ نیز تیم‌های فوتسال نفت ارومیه، شهرداری ساوه، گهر زمین سیرجان، پاس تهران، سبحان فلز گرمسار، نصر فردیس البرز و مقداد پرواز مشهد هم گروه شدند.

گروه سه نیز شامل شاهین کرمانشاه، اسپیناس زنجان، ایرالکو اراک، سفیر گفتمان تهران، آیندگان هرمزگان و مبل کریمی البرز می‌شوند و تیم‌های فوتسال فولاد سیرجان ایرانیان، جندی شاپور دزفول، تابلو نصر شهرکرد، چیپس کامل مشهد، رعد پدافند اصفهان و زندی بتن کلاردشت گروه چهار این رقابت‌ها را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید

آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال در این مراسم گفت: این رقابت‌ها به شکل گروهی از ۳۰ بهمن ماه جاری بدون تماشاچی، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام تست پی. سی. آر به صورت دوره‌ای انجام خواهد شد.

او افزود: ۲۷ اردیبهشت ماه سال آینده مرحله نخست رقابت‌ها پایان خواهد یافت و هشت تیم از مجموع چهار گروه به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کنند و در نهایت این تیم‌ها در قالب ۲ گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتسال در سال بعد راه می‌یابد.

 رئیس سازمان لیگ فوتسال تاریخ پایان نقل و انتقال و ثبت بازیکنان و تیم‌ها را ۲۳ بهمن ماه جاری اعلام کرد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.