رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اختتامیه جشنواره فیلم موبایلی کرونا در تربت‌جام برگزار شد.

صادق شریفی نسب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: اولین جشنواره فیلم موبایلی توسط انجمن فیلم این اداره برنامه ریزی شده بود که فراخوان آن به اطلاع هنرمندان و علاقمندان این رشته هنری تربت جام رسید.

او با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره افزود: در شرایط بحرانی و بیماری همه باید به اندازه خود در مبارزه با کرونا نقش آفرینی کنند و از آنجایی که تاثیر گذاری زبان هنر در این شرایط می‌تواند کمکی به فرهنگ سازی و آموزش نکات بهداشتی باشد، تصمیم گرفتیم تا این جشنوراه برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام ادامه داد: از اواخر آبان ماه فراخوان جشنوراه منتشر و دبیرخانه آن در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر شد و انجمن فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جد پیگیر برگزاری شدند و در این مدت ۱۴ اثر به دبیر خانه ارسال و بعد از بررسی‌های اولیه و نظرات داوران، ۳ اثر قابل تقدیر شد.

شریفی نسب بیان کرد: فیلم (سندروم) به کارگردانی محمدرضا نیازیان به عنوان فیلم اول، فیلم (طالب) به کارگردانی رضا رشتی به عنوان فیلم دوم، فیلم (سلام، سلامتی) به کارگردانی مهدی عبدالهی به عنوان فیلم سوم انتخاب شد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.