رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر سه طرح صنعتی با هزینه ۴۶ میلیارد ریال در سبزوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امیدبخش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به بهره برداری از سه طرح صنعتی در سبزوار گفت: این طرح‌ها شامل ۲ واحد تولیدی پرس و قطعات فلزی خودرو و یک واحد تولید مبلمان خانگی چوبی است که از این طریق ۳۴ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون۲۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال ۲۷۱ نفر و سرمایه گذاری ۴۵۸ میلیارد ریال در بخش‌های صنایع شیمایی، فلزی، برق و چوب  سبزوار فعال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار ادامه داد: همچنین ۱۳۴ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان سبزوار صادر شده که  با اجرای این طرح‌های صنعتی برای ۲ هزار و ۸۸۸ نفر اشتغال ایجاد می شود.

امید بخش بیان کرد: همچنین به منظور تحقق جهش تولید از ابتدای امسال در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات ۹۰ واحد تولیدی شهرستان سبزوار بررسی شده که اغلب موانع و مشکلات آنها صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی برای توسعه بوده است.  

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.