همزمان با دهه فجر در مراسمی از کشاورزان نمونه ملی و استانی قزوین تجلیل شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، آیین سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی استان قزوین همزمان با سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس و با سخنرانی رئیس جمهور برگزار شد.

در این مراسم، "صادق نبی جماعت" تولیدکننده گندم آبی در اقلیم سرد، "لطفعلی قهرمانی" تولیدکننده گندم دیم در اقلیم سرد، "تقی جهانی" تولیدکننده زیتون، "سلیمان حسن سعدآبادی" تولیدکننده محصولات گلخانه‌ای و "سید محسن سیدی" تولیدکننده قارچ از جمله کشاورزان نمونه ملی استان قزوین معرفی و از آنان با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

"محمد صادق معمارزاده آشتیانی" گاودار صنعتی، "فرشاد کوشیار" پرورش دهنده ماهیان زینتی، "علیرضا خاقانی" شرکت خدمات مشاوره‌ای و فنی مهندسی کشاورزی، "شهرام شاهین فر" مجری کانون یادگیری، "قدرت الله عمویی" بهره بردار مشارکت و اجرای طرح انتقال آب با لوله و "اصغر مهرعلیان" بهره بردار سیستم آبیاری موضعی سطحی از دیگر فعالان کشاورزی نمونه ملی استان قزوین معرفی و از آنان تجلیل شد.

استان قزوین از حیث برخورداری از کشاورزان نمونه ملی در این دوره پس از خراسان رضوی رتبه دوم کشور را به دست آورد.

در این مراسم همچنین ۲۶ کشاورز نمونه استانی نیز معرفی و از آنان تجلیل شد.

جمالی پور استاندار قزوین در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه ملی و استانی گفت: امروز در حوزه کشاورزی به همت کشاورزان استان، اقدامات شایسته‌ای در کشور رقم خورده است.

وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را بسیج کرده تا شرایط اقتصادی کشور را به هم بریزد برای مثال بسیاری از نهاده‌ها و کود‌ها و تجهیزات کشاورزی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز باید از کشاورزان تجلیل کرد، زیرا همه کشاورزان، مجاهدان و سربازان عرصه دفاع و شرف کشور هستند و با کار و تلاش خود از اقتصاد ایران دفاع کردند.

جمالی پور تأکید کرد: هر جا دولت و ملت بسیج شدند دشمن را شکست دادند.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

استان قزوین با کمتر از یک درصد مساحت کشور بیش از چهار درصد محصولات کشاورزی ایران را تولید می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.