امین پور مند گفت:جشنواره بهترین راهکار را پیش گرفت و بخش مجازی را به جشنواره افزود تا علاقه‌مندان به هنر وزین تئاتر نهایت استفاده را ببرند.

امین پورمند بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شیوه اجرای مجازی برگزاری تئاتر فجر گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که امسال دامنگیر جشنواره سی و نهم بود، جشنواره بهترین راهکار را پیش گرفت و بخش مجازی را به جشنواره افزود تا علاقه‌مندان به هنر وزین تئاتر نهایت استفاده را ببرند. البته امید است با رفع ویروس کرونا درب‌های سالن تئاتر باز شوند و هنرمندان شاهد نفس گرم تماشاگران باشند.

این کارگردان تئاتر درباره دلایلی که باعث موفقیت این اثر در جشنواره تئاتر مقاومت بود، بیان کرد: نشان دادن مستند زندگی سردار با توجه به طراحی فضا، انتخاب بازیگر، طراحی لباس و ملموس کردن زندگی سردار سلیمانی برای عموم مردم دلایل موفقیت در جشنواره تئاتر مقاومت بود.

وی درباره ویژگی‌ اثر خود که شایسته نامزدی در بخش سرباز انقلاب را داشت، گفت: استفاده صحیح از طراحی فضا، شیوه کارگردانی، انتخاب موسیقی کاربردی، طراحی لباس فکر شده و انتخاب صحیح بازیگر و ارتباط کامل نمایش با مخاطب دلایلی بود که هیات داوران نمایش «سرباز سردار» را نامزد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار