توسعه روستا‌های آذربایجان غربی با اعتبار ۷ هزار میلیارد ریال

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای این دولت، بیش از هفت‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و آبادانی مناطق روستایی در این استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی  با اشاره به اختصاص  ۷ هزار میلیارد ریال  برای توسعه روستا‌های استان گفت: در بخش مسکن روستایی ۳۴ هزار و۵۹۴ واحد مسکونی در آذربایجان غربی مقاوم شده و اینک تعداد منازل بهسازی شده به ۸۶ هزار و ۹۰۰ واحد رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: فعالیت دولت در طرح‌های هادی نیز از ۴۱۲ روستا در ابتدای دولت تدبیر وامید هم اینک به ۷۱۸ روستای رسیده که نشان از عزم دولت در توسعه روستایی در آذربایجان غربی داشته است.

او اضافه کرد: در بخش آسفالت مسیر‌های روستایی نیز از سه هزار و ۴۳۷ کیلومتر در ابتدای دولت به چهار هزار و ۲۴۰ کیلومتر رسیدیم.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی  افزود:از جمله اقدامات انجام شده در راستای توسعه روستا‌های استان ، تامین برق تقریبا همه روستا‌های آذربایجان غربی، از ۲۰ خانوار تا حتی زیر ۱۰ خانوار، بهبود وضعیت ساخت و ساز‌های روستایی و توسعه امکاناتی نظیر گازرسانی روستایی است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.