گزارشگر هواشناسی در حال گزارش زنده از ساحل دریا بود که با دیدن یک جسد شناور روی آب به داخل دریا پرید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، گزارشگر یا مهمان برنامه گرفته تا ورود یک مهمان ناخوانده و قرار گرفتن او در مقابل کادر دوربین تلویزیون. اتفاقی که به تازگی برای یک گزارشگر هواشناسی در استرالیا رخ داد نمونه‌ای از همین حوادث غیرمنتظره است.

«لوک بردنام»، گزارشگر هواشناسی Channel Nine استرالیا پس از اتمام گزارش زنده هواشناسی ناگهان متوجه به دردسر افتادن یک شناگر در ساحل دریا شد. او بلافاصله به داخل آب پرید و به کمک ماموران نجات ساحلی استرالیا شتافت. اما لحظاتی بعد این گزارشگر جوان متوجه شد که شناگر در معرض خطر در واقع جسدی است که توسط امواج به ساحل دریا آورده شده است.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که منتشر شده است لوک لحظاتی قبل از پریدن به داخل آب دریا و در حال انجام گزارش هواشناسی دیده می‌شود. او پس از پایان گزارش در پشت سر خود متوجه وقوع یک حادثه شده و فورا وارد عمل می‌شود. در یکی از تصاویری که منتشر شده است لوک به همراه ماموران نجات در حال بیرون کشیدن جسد از داخل آب دیده می‌شود. این اتفاق در سواحل گولد در ۴۰ مایلی بریزبن رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی استرالیا جسد شناور روی آب متعلق به مرد جوانی با نام «بریتون جیک یاکوب» ۳۲ ساله بود که پنجشنبه شب در این ساحل مفقود شده بود. یاکوب به همراه نامزد ۲۹ ساله اش آخرین بار در ساعت ۹.۲۰ دقیقه پنجشنبه شب وارد آب دریا شده بود. جسد این زن جوان نیز در ساحل دریا پیدا شد.

گفتنی است؛ تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.