رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ۲۰ بهمن ماه آخرین مهلت تمدید شده برای ثبت نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین دشتی، رییس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برای سومین و آخرین بار تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.

او افزود: با توجه به استقبال بسیار گسترده موسسات و قرآن آموزان و نیز درخواست‌های متعددی که صورت گرفت، این آزمون برای سومین بار تمدید شد.

دشتی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز ۱۷ بهمن‌ماه بوده است، بیان کرد: بر اساس درخواست‌های متعدد آزمون نوزدهم تا روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه تمدید شد لذا از همه قرآن آموزان و موسسات قرآنی درخواست می‌شود تا قبل از پایان مهلت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او با تأکید بر اینکه آزمون نوزدهم برای نخستین بار است که به صورت مجازی و الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این آزمون شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ قرآن و معارف اهل بیت (ع) شرکت خواهند کرد.

این آزمون نیمه اول اسفندماه در سه گروه امتحانی و در ۱۴ رشته به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار