رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفتوگو با خبرنگار
صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رویداد پیش آمده برای یکی از مسافران اسنپ و انتشار ویدئوی شکایت این مسافر در فضای مجازی اظهار کرد: فرد شاکی که چند روز گذشته به دلیل گم شدن بار از تاکسی اینترنتی اسنپ شکایت کرده بود، شکایت خود را پس گرفته و تمام خسارتش هم پرداخت شده است.
به گفته او مباحث زیادی در این میان مطرح است اول اینکه شخص درخواست کننده خدمات، خود مرتکب دو اشتباه شده است.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی افزود: اشتباه اول مسافر این است که پلاک خودرو را با پلاک درج شده در نرم افزار مطابقت نداده و اشتباه دوم این کاربر هم این بوده است که برای جا به جایی بار از خدمات مسافری استفاده کرده است.
بیشتر بخوانید
عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی بیان کرد: در صورتی که حجم بار کم است، کاربران باید آن را از طریق پیکهای موتوری ارسال کنند، در صورت زیاد بودن حجم بار هم افراد باید آن را از طریق وانت ارسال کنند.
الفت نسب ادامه داد: بدون شک اطلاعات راننده و خودرو در نرم افزار صحیح است چرا که استارت آپها پیش از ثبت نام هر فرد به عنوان راننده تمام اطلاعات شناسایی فرد از جمله کارت ملی، کارت خودرو و گواهی نامه رانندگی او را دریافت میکنند.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی در ادامه در خصوص روند برخورد با متخلفان ابراز کرد: روال کار بدین شکل است که شخص متخلف را به مراجع قانونی و قضایی معرفی میکنیم و این مراجع به روش خود با این فرد برخورد خواهند کرد. شرکت پذیرنده بار نیز ارزش بار را به فرد شاکی پرداخت خواهد کرد.
الفت نسب در پایان مطرح کرد: این موارد پیش از این نیز روی داده و مسافر پس از متوجه شدن وجود مغایرت در پلاک خودرو و نرم افزار مورد را گزارش داده و فرد راننده را هم به مراجع قضایی ارجاع دادهایم.
انتهای پیام/
در ساعت ۶:۴۵ صبح خریداری کردم ، بعد از واریز پول و صادر شدن بلیط دیدم ساعت ۱۸ توی بلیط قید شده ، واقعا در ترمینال ناراحت شدم و من در سایت از تعاونی پیک صبا خریداری کرده بودم ، توی بلیط تعاونی ۶ زده شده بود، متاسفانه از پول بلیط من کم کردن و بلیط دیگری برای من صادر کردند . دیگر هرگز از اسنپ بلیط اتوبوس خریداری نمیکنم.
بطور مکتوب و یا در سایت رسمی کشوری باید بصورت شکایت جمعی از این سازمان که تنها از راننده و به نفع منافع راننده و خودش طرفداری میکنه باید صورت بگیره، کرایه های داخل شهری بیشتر از بین شهری است و باز اکثریت راننده ها حریص هستند و قبول نمیکنه مگر اینکه مبلغ بیشتری مسافر بگه و پرداخت کنه، شکایت از تمامی شرکت های تاکسیرانی که بیشترین سود رو پایه گذار طماع و هیدن بدون انجام کاری داره میبره و بعد اشخاصی که یه ماشین انداختن زیر پاشون و ۷٫۲۴ کار میکنند و باز ناراضی هستند و مسافران در حال ضرر دیدن با کمی خدمات
یا حق
یه پیش خودش نگفته بچه ۷ساله با لباس مدرسه میره ترمینال جنوب چیکار....
ظلم اصلی به رانندست یارو مسافر مول حسوون با توماشین،ماسکنمیزنه،فکر میکنه چون دوزارمیده صاحاب ماشین ورانندست.امتیازیهژوربالا میره به سادگیمیاد پایین،طرف مرض داره سفر رومیگیره تا میرسی مبدا لغو میکنه،هیچ وقتم اسنپ کنسلینمیده هیچوقت
راننده اسنپ مسافر رو از پاسداران میبره قرچک طرف میگه یه لحظه جلو پاساژ وایسید من از یکی طلب دارم بگیرم بعد بریم خونه داداشم کلید خونه رو بگیرم، برگردیم پاسداران این سفر دو طرفه رفتوبرگشت بود ساعت ، 10 شب شاید اون موقع شب کسی نمی رفت قرچک این بنده خدا گفته بود میرم برمیگردم
ولی جلوی پاساژ منتظرمیمونه مسافر نمیاد میره جلو پاساژ میبینه داره میاد مسافر میگه دوستم نیست داری 30 تومن بده برسیم خونه داداشم میدم30تومن میگیره میره ، راننده میره توپاساژ میبینه یه در دیگه داره پاساژ و مسافر کرایه هم که نداد ، 30 تومن هم از راننده برد ،
خانم تواسنپ سوار می شود انگار خانه خودش است روسری را کنار می گذارد و بدبخت راننده اگر اعتراض کند امتیاز منفی برایش می دهد اگر اعتراض نکند پلیس ماشینش را به جرم کشف حجاب توقیف می کند بدبخت راننده چه کار کند
کرایه های اسنپ واقعا خوبه و اونایی که ماشین ندارن میتونن با حزینه ی کم به مقصد برسن حالا یه اشتباهی شده بود خوشبختانه حل شد ما که راضی هستیم
هم مورد اعتماد است و هم جوابگو هستند
بازم خسارت میدادی؟
این بلا سر من اومده وای بیچاره اسنپ هرطور شده برگشته منو پیدا کرده وسایلمو تحویل داده.
بخدا حتی یه روز اسنپ گرفتم که بار ببره بدام اومد دید که بار هست گفت من قبول نمیکنم و رفت