در مراسمی از دو عروسک غول پیکر کانون پرورش فکری و نوجوانان استان همدان به اسامی "باد و پروانه" با نماد طبیعت خاص همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهناز ضرابی زاده,مدیر کل انون پرورش فکری و نوجوانان استان همدان در مراسم رونمایی از دو عروسک غول پیکر این کانون گفت:  ساخت این عروسک ها و سر دیس های ملل که چند روز پیش رونمایی شدند با همکاری مربیان کانون ، یک سال زمان برده است.

او هدف از ساخت این عروسک ها را پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان با استفاده از ایجاد فضایی شاد در شهر دوستار کودک  اعلام کرد و افزود این عروسک ها در مناسبت های مختلف به شاد پیمایی می پردازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان همدان  ادامه داد: با رونمایی از این دو عروسک تعداد عروسک های غول پیکر این کانون به ۹ عروسک افزایش یافت. 

ضرابی زاده گفت:این برنامه مورد استقبال رهگذران قرار گرفت و به طور زنده از شبکه های اجتماعی برای دانش اموزان به نمایش در آمد.

در مراسم رونمایی از این دو عروسک غول پیکر و در برنامه ای شاد در محوطه آرامگاه بابا طاهر گروه سرود کانون پرورش فکری و نوجوانان دو سرود اجرا کردند و عروسک های غول پیکر به شادمانی پرداختند.

انتهای پیام/ غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.