مدیرعامل کیش ایر برای دومین بار در سال تغییر کرد

امروز طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی مناطق آزاد، سکانداری کیش ایر به حبیبی عضو هئیت مدیره کیش ایر و فرودگاه پیام واگذار شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل کیش ایر امسال باز هم بعد از گذشت دو ماه از حکم سرپرستی تغییر  کرد و امروز سکانداری کیش ایر به حبیبی عضو هئیت مدیره کیش ایر و فرودگاه پیام واگذار شد.

 ۱۷ آذرماه امسال بود که کاپیتان  سید جواد هاشمی تهرانی، سرپرستی شرکت هواپیمایی کیش را پس از فرزانه شرفبافی بر عهده گرفت.امروز و بعد از گذشت حدود ۲ ماه از این انتصاب، مجددا مدیرعامل کیش ایر تغییر کرد و  دبیر شورای عالی مناطق آزاد  محمدرضا حبیبی را به سمت مدیرعاملی کیش ایر منصوب کرد.

در حکم حبیبی آمده است:

پیرو ابلاغیه ۳۴/۷۶۲۴۰ مورخ ۹۸/۰۵/۰۵ وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و به موجب ماده ۲۲ اساسنامه شرکت هواپیمایی  کیش ایر و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش» منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: تقویت امکانات این شرکت در جهت سیاست‌های کلان دولت  و توسعه خدمات با کیفیت و نیز استفاده از ظرفیت فضای حمل و نقل هوایی کشور و ایفای نقش فعال بین المللی با بهره‌مندی از سرمایه‌های مردمی و کیشوندان مورد انتظار است.

بنابراین گزارش «محمدرضا حبیبی» دارای مدرک تحصیلی دکتری طب هوایی است. 

از مهمترین سوابق کاری او می توان به عضویت در هیات مدیره انجمن هوا فضا، عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش، عضویت در هیات مدیره فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام و عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان و ریاست دانشکده صنعت هواپیمایی اشاره کرد.

بنابراین گزارش کیش ایر یکی از شرکت های هواپیمایی عضو IATA (یاتا) است، در حال حاضر این شرکت هواپیمایی دارای ۱۱ فروند هواپیما شامل ۷ فروند هواپیمای بوئینگ MD و ۲ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ۲ فروند ایر باس A۳۲۱ است.

براساس این گزارش پیش از این فرزانه شرفبافی در سال ۲۹ اردیبهشت ۹۸ به عنوان مدیرعامل کیش ایر منصوب شد که در ۱۷ آذر امسال هاشمی جایگزین او شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار