رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  صیدون از اهدای ۱۰ سری جهیزیه به مناسبت دهه فجر به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد در این شهر خبر داد.

حسین ابراهیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در مراسمی که به  مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان  برگزار شد، ۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد این شهر اهدا شد.  

او افزود: اقلام این جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز  و ماشین لباس شویی بودند که به همت نیکوکاران و کمیته امداد خریداری شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه اهدای جهیزیه یکی از کار‌های مهمی است که به منظور تسهیل ازدواج جوانان تحت پوشش این نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۳ سری جهیزیه به نوعروسان شهر صیدون  اهدا شد تا زندگی مشترک خود را  با کمترین دغدغه آغاز کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  صیدون در پایان ضمن دعوت از خیران و موسسه‌های خیریه به همکاری اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم مناطق محروم این شهر به کار خواهیم گرفت و امیدواریم که در این راه ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار