رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت مجازی و رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست خبری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه متفاوت از سال‌های گذشته است و به صورت مجازی و رژه موتوری و خودرویی با رعایت اصول بهداشتی ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه در شیراز چهار مسیر فرعی و ۲ مسیر اصلی برای جلوگیری از تصادفات و سوانح رانندگی در نظر گرفته شد و تصمیم گرفتیم که مسیر موتور از خودرو جدا باشد، افزود: مسیر خودرویی در شیراز از میدان الله (گل سرخ قدیم؛ فرودگاه شهید دستغیب) آغاز و به میدان ولیعصر ختم خواهدشد.

رضایی ادامه داد: مسیر موتورسواران میدان نمازی، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و میدان شهداست و موتورسواران می‌توانند از مسیر‌های فرعی خیابان توحید، خیابان لطفعلی خان زند، سه راه نمازی، خیابان پیروزی هم در این برنامه شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: مردم استان فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی «فجر» به نشانی fajr.ccoip.ir برای حضور مجازی خود در راهپیمایی امسال ثبت کنند.

رضایی همچنین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شب ۲۲ بهمن، از اجرای نورافشانی در ۱۲ نقطه شهر شیراز و ندای تکبیر در شب ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.