نخستین واکسیناسیون علیه کرونا امروز با دستور رئیس‌جمهور در بیمارستان امام خمینی(ره) و ۶۳۵ بیمارستان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین واکسیناسیون علیه کرونا امروز و همزمان با ایام اللّه دهه مبارک فجر با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در بیمارستان امام خمینی (ره) و ۶۳۵ بیمارستان در سراسر کشور آغاز شد. قرار است این واکسیناسیون در ابتدا با تزریق واکسن به پرسنل ICU درگیر مدیریت بیماری کرونا اعم از کادر پزشکی و خدماتی آغاز شود.

اولین تزریق واکسن روسی کرونا اسپوتنیک وی به پارسا نمکی فرزند وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

 

نمکی در این مراسم گفت: خوشبختانه با حمایت های مستمر و بی دریغ رییس جمهور و همکاری دوستان در امور خارجه، وزارت راه و پیگیری سفیران ایران امروز مفتخریم واکسیناسیون کرونا در ایران آغاز شد. در ۶٣۵ بیمارستان مرجع دولتی، خیریه و خصوصی که در درمان بیماری کرونا خدمت رسانی کردند واکسیناسیون برای پرسنل آی سی یو انجام می شود. پزشکان، پرستاران و پرسنل آی سی یو بیمارستان‌ها واکسینه می شوند و در بین اینها اولین فردی که واکسن اسپوتنیک روسی را تزریق می‌کند، فرزند خودم است.

آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران/ اولین واکسن به فرزند وزیر بهداشت تزریق شد

وزیر بهداشت بیان کرد: فرزند من آمده است تا بگوید خون ما سرخ تر از دیگران نیست و همه ما فدای خاک پای ملت ایران هستیم‌. او آمده تا بگوید؛" پدرم قول داد اولین‌کسی که واکسن را می زند از اعضای خانواده اش خواهد بود و حالا به وعده اش عمل کرده است".

پارسا نمکی، نخستین دریافت کننده واکسن کرونا گفت: به عنوان عضوی از خانواده بهداشت و درمان، می خواستم سهمی در روند مقابله با کرونا داشته باشم.

پس از فرزند وزیر بهداشت، واکسن کرونا به فتاح قاضی، متخصص بیهوشی و رییس بخش آی سی یو اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)، سارا گودرزی، پرستار بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) و سیدجمیل حسینی، پرستار بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) و در مجموع به ۲۵ نفر از کار درمان این بیمارستان تزریق شد.

آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران/ اولین واکسن به فرزند وزیر بهداشت تزریق شد


 بیشتر بخوانید:


همزمان با بیمارستان امام خمینی(ره)، در ۶٣۵ بیمارستان مرجع دولتی، خیریه و خصوصی که در درمان بیماری کرونا خدمت‌رسانی کردند واکسیناسیون برای پرسنل آی سی یو انجام شد. جزئیات تزریق واکسن کرونا به کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

جزئیات واکسیناسیون مقابله با کرونا در بیمارستان‌های سراسر کشور


آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران/ اولین واکسن به فرزند وزیر بهداشت تزریق شد

کرونا بیش از یکسال است که می‌تازد و جان می‌گیرد، ویروسی که همیشه حریف می‌طلبد و هیچ دارویی تاکنون نتوانسته حریف واقعی و قدرتمندی برای آن باشد. دارو‌های ضدویروس یکی پس از دیگری در جدال با ویروس منحوس کرونا شکست خوردند و تنها برخی از این دارو‌ها با اثربخشی کم در میدان باقی ماندند اما تاکنون خبری از درمان اصلی کووید ۱۹ نیست.

محققان و متخصصان اپیدمیولوژی از همان ابتدای همه گیری کرونا بر این باور بودند که تنها راه مقابله با کرونا در ایران و جهان واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ است، هر چند ساخت واکسنی که هر روز رنگ عوض می‌کند و جهش‌های گوناگونی داشته، بسیار سخت و دشوار است.

پیش از همه گیری کرونا در دنیا ساخت و تزریق یک واکسن و قرار گرفتن آن در واکسیناسیون عمومی بین ۵ تا ۱۰ سال زمان نیاز بود تا همه مراحل ساخت و تولید واکسن شامل تحقیقات، مطالعات آزمایشگاهی، تست روی حیوانات و در نهایت چهار فاز مطالعه انسانی با دقت و وسواس دنبال و تمام عوارض احتمالی آن در جمعیت بالا مشخص شود.


 بیشتر بخوانید:


باید توجه داشت که این مدت زمان برای بررسی اثربخشی و عوارض احتمالی در جمعیت و گروه‌های مختلف است و وسواس‌ها و سخت گیری‌ها همه به این دلیل است که واکسن به افراد سالم تلقیح می‌شود تا موجب پیشگیری از ابتلا به بیماری شود.

تاکنون ویروس منحوس کرونا بیش از ۱۰۷ میلیون نفر را مبتلا کرده است و ۲ میلیون و ۳۳۶ هزار نفر قربانی این ویروس مرگبار شده اند؛ سازمان بهداشت جهانی با توجه به اینکه کرونا شیوع گسترده‌ای در دنیا پیدا کرد و شمار قربانیان به سرعت رو به افزایش بود، اجازه مجوز مصرف اضطراری واکسن‌ها را صادر کرد؛ بر این اساس واکسن‌ها با طی فاز سه بالینی می‌توانند وارد فاز عمومی واکسیناسیون شوند و در عمل فاز چهارم مطالعه بالینی واکسن‌ها حذف شد.

در ادامه مسیر چندین واکسن از کشور آمریکا، روسیه و انگلیس، سوئد و... به مرحله فاز سوم انسانی و واکسیناسیون عمومی رسیدند، البته برخی از این واکسن‌ها مانند فایزر شبهه دار هستند و عوارض بسیاری در دریافت کنندگان گزارش شده اند، واکسن «اسپوتنیک وی» روسیه هم نخستین واکسن کرونای جهان بود که ثبت شد.

پرواز محموله نجات بخش از مسکو به ایران

واکسن «اسپوتنیک وی» نخستین واکسنی بود که در ایران مجوز مصرف اضطراری گرفت و چهار روز پیش نخستین محموله نجات بخش واکسن کرونا وارد ایران شد. واردات این محموله به ایران با انتقادات شدید و جنجال برانگیزی مواجه شد به طوریکه برخی متخصصان اعلام کردند حاضر نیستند، واکسن روسی را بزنند.

نمکی وزیر بهداشت در واکنش به این انتقادات اظهار کرد: روز‌های اول خیلی‌ها بر ما تاختند، اما صبوری کردیم زیرا قرارمان این است‌که وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کاهلی است رنجیدن.

نمکی گفت: صبوری کردیم و دیدند که امروز آمریکایی‌ها می‌خواهند این واکسن را دریافت کنند. وقتی مشخص شد که آسترازنکا در گروه‌های بالای ۵۵ سال ایمنی کافی نمی‌دهد، به سراغ اسپوتنیک رفتتند و دوز یادآور را آسترازنکا تزریق کنند؛ اروپایی‌ها هم داوطلب ثبت و خرید این واکسن هستند.

در نهایت نتایج فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن در نشریه معتبر لنست منتشر شد و آب پاکی را روی دست همه ریخت.

واکسن اسپوتنیک وی نخستین واکسن ضدکرونای روسی، در مسکو ساخته شده و با درجه کارایی بیش از ۹۱ درصد تا کنون در بیش از ۱۶ کشور از جمله ایران ثبت شده است و تعدادی از این کشور‌ها برای خرید یا تولید مشترک این واکسن با مسکو قرارداد امضا کرده اند.

چند هفته پیش «کریل دیمیتریف» رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه در اجلاس جهانی اقتصاد اعلام کرد که به زودی واکسن اسپوتنیک وی در ۲۵ کشور به ثبت خواهد رسید. همچنین دولت مسکو تدابیری برای صادرات این واکسن به کشور‌های دیگر یا تولید در آن کشور‌ها اندیشیده است و بیش از ۵۰ کشور جهان برای خرید بیش از ۱.۲ میلیارد دوز از این واکسن ابراز تمایل کرده‌اند.

واکسن روسی

محموله‌های بعدی واکسن چه زمانی وارد کشور می‌شوند؟

واردات واکسن از منابع معتبر و ایمن در دستور کار است. این منابع نیز به گفته وزیر بهداشت عمدتا از منبع اروپایی آسترازنکا، دو کمپانی در هند، یک کمپانی در چین و یکی در روسیه خواهد بود. بر همین اساس هم اولین محموله واکسن کرونا با عنوان "اسپوتنیک‌وی" صبح روز پنجشنبه ۱۶ بهمن از روسیه به مقصد ایران پرواز کرد و در ساعت ۱۵:۴۵ بعد از ظهر در ایران به زمین نشست تا آغاز واکسیناسیون علیه کرونا در ایران کلید بخورد.

محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو درباره خرید ایران از روسیه گفت: به طور کلی قرارداد ما با طرف روس برای دریافت واکسن اسپوتنیک وی دو میلیون عدد واکسن است که به تدریج وارد کشور خواهد شد. محموله اول واکسن روسی کرونا نیز که وارد شده که برای مصرف در جمعیتی ۱۰ هزار نفره است.

او تاکید کرد: محموله‌های بعدی هم طی یکی دو ماه آینده از بقیه سبد منابع وارداتی دریافت خواهد شد تا به تولید داخلی خودمان در حجم و تعداد مورد نیاز برسیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: شرایط برای ارسال محموله‌های بعدی واکسن کووید ۱۹ به کشور فراهم شده است.

کاظم جلالی ادامه داد: محموله‌های بعدی واکسن ۳۰ بهمن و ۱۰ اسفند و در فروردین ارسال می‌شود و تلاش بر این است میزان دوز خرید واکسن به میزان بیشتری افزایش یابد.

شانه‌ساز گفت: با اهتمام صورت گرفته از سوی تهران و مسکو طی دو ماه آینده به تولید مشترک واکسن اسپوتنیک در ایران برسیم.

آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران از بیمارستان امام خمینی تهران

واکسیناسیون کرونا در ایران امروز آغاز شد، خبری که دو روز پیش وزیر بهداشت آن را در مراسم شروع کارآزمایی بالینی فاز انسانی واکسن کوو پارس رازی داده بود.

وزیر بهداشت بیان کرد: افراد اولویت‌دار در گروه اول شامل افرادی هستند که در آای سی یو کار می‌کنند. بعد از آن هم سراغ سایر کادر سلامت، گروه‌های آسیب‌پذیر در سرای سالمندان، سالمندان بالای ۶۵ سال و ... مرحله به مرحله می‌رویم.

به گفته او از امروز واکسیناسیون گروه‌های هدف که در این دوره شاغلان در آی سی یو‌ها هستند، آغاز می‌شود.

آغاز واکسیناسیون با هزار دوز در روز

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: واکسن روسی در مرحله اول حدود ۱۰ هزار دوز وارد شد و بخشی از آن هم برای نمونه برداری و تایید نهایی و انطباق با اسناد فنی، به آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو خواهد رفت.

به گفته جهانپور، واکسیناسیون با روزانه ۱۰۰۰ نفر آغاز خواهد شد و سپس با توجه به ارزیابی مجدد سیستم، روزانه ۵ هزار، ۱۰ هزار و به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد. البته واکسن در مرحله اول به کسانی تزریق می‌شود که تست مثبت PCR نداشته باشند اما به طور کلی در پروسه واکسیناسیون منعی برای تزریق به افرادی که قبلا مبتلا شده‌اند، نداریم.

 واکسیناسیون کرونا

واکسن اسپوتنیک وی روسی را بیشتر بشناسید

واکسن روسی اسپوتنیک وی از موسسه گامالیا تکنولوژی مشابهی با واکسن آکسفورد-آسترازنکا دارد و از ویروس‌های سرماخوردگی (آدنوویروس‌وکتور AD ۲۶ و AD ۵) به‌عنوان حامل کد ژنتیکی پروتئین شاخکی (اسپایک) برای ورود به سلول استفاده می‌کند. به دلیل همین تشابه تکنولوژی با واکسن آکسفورد انتظار می‌رود این واکسن هم امنیت کافی برای گرفتن اجازه استفاده اضطراری در کشور‌های مختلف را بیابد.

این واکسن عوارض جانبی به خصوصی ندارد اما باید در نظر داشت که جزئیات فاز ۳ آزمایش‌های بالینی این واکسن هنوز به صورت عمومی منتشر نشده و کماکان در انتظار تایید سازمان بهداشت جهانی قرار دارد. با این وجود نهاد‌های غذا و دارو در کشور‌های مختلف می‌توانند با کسب اطلاعات کافی از نتایج آزمایش‌های بالینی و بررسی‌های پزشکی و آماری این واکسن، آن را به صورت اضطراری استفاده کنند.

تاکنون حدود یک میلیون نفر از مردم روسیه حداقل یک دوز از واکسن اسپوتنیک وی را دریافت کرده اند؛ مقامات این کشور قصد دارند در سه ماه نخست سال جاری میلادی ۲۰ میلیون نفر را در برابر کووید ۱۹ واکسینه کنند.

واکسیناسیون سراسری ویروس کرونا در روسیه با تزریق واکسن تولیدی این کشور از ماه دسامبر برای گروه‌های خاص آغاز شد و از یک ماه پیش تزریق آن برای عموم مردم انجام گرفت. تاکنون بیش از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز از این واکسن در روسیه تولید و ۲ میلیون ۷۰۰ هزار دوز از آن در مراکز درمانی توزیع شده است.

این واکسن در دو نوبت و به فاصله ۲۱ روز، تزریق می‌شود و برخلاف دیگر واکسن‌های دو نوبتی کووید ۱۹، نوبت اول و دوم با هم متفاوت هستند، با این ایده علاوه بر افزایش اثربخشی، دوام تاثیر آن را هم افزایش می‌دهد. یکی از تفاوت‌های دیگر این واکسن با واکسن‌هایی مثل فایزر و مدرنا استفاده از فناوری جدیدتر mRNA است که به واسطه استفاده از این فناوری، این واکسن نیازی به نگهداری در سرمای زیاد ندارد و می‌توان آن را در یخچال معمولی نگه داشت.

تزریق واکسن اجباری است یا اختیاری؟

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ هیچ اجباری وجود ندارد و ما از کسی تعهدی نمی‌گیریم و هرکسی که بخواهد می‌تواند داوطلبانه واکسینه شود و اجباری در کار نیست.

رئیسی درباره برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اجباری بودن واکسیناسیون یا اخذ تعهد برای تزریق واکسن کرونا افزود: واکسیناسیون کووید ۱۹ کاملا رایگان بوده و از طریق شبکه بهداشت و درمان انجام خواهد شد. گروه هدف برای انجام واکسیناسیون در شبکه بهداشت مشخص بوده و بر اساس سند ملی واکسیناسیون عمل خواهد شد.

او بیان کرد: تا پایان سال ۹۹، گروه آسیب پذیر فاز یک که حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هستند برای کرونا واکسینه می‌شوند.

چه کسانی نمی‌توانند واکسن را تزریق کنند؟

بنابر اعلام دفتر بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، واکسن اسپوتنیک وی روسیه در مواردی ممنوعیت مصرف دارد. برای مثال در دوره بارداری و شیردهی نباید از این واکسن استفاده کرد. همچنین افرادی که سابقه واکنش‌های حساسیتی شدید و وجود هر گونه بیماری حاد با یا بدون تب دارند که البته این افراد حدود دو هفته بعد از بهبودی می‌توانند برای تزریق این واکسن مراجعه کنند.

از طرفی واکسن برای افراد زیر ۱۸ سال مجوز مصرف ندارد. علاوه بر این، افرادی که به دنبال تزریق نوبت اول این واکسن دچار هر نوع عارضه شدید مانند آنافیلاکسی یا واکنش حساسیتی منتشر شدید، تشنج، تب بالای ۴۰ درجه و ... شده‌اند، منع مصرف نوبت دوم واکسن را دارند.

تعداد نوبت دریافت این واکسن دو نوبت است که به فاصله ۲۱ روز از یکدیگر تجویز می‌شود. باید توجه کرد که توصیه می‌شود که این فاصله حداقل ۲۱ روزه رعایت شود اما اگر فردی با تاخیر مراجعه کرد، منعی برای تجویز نوبت دوم وجود ندارد.

عوارض احتمالی و معمول تزریق واکسن

بنابر اعلام دفتر بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بر اساس مطالعات بالینی انجام شده عوارض واکسن نوبت اول یا دوم عموما خفیف و متوسط بوده و در طی حدود سه روز برطرف می‌شوند. شایع‌ترین عارضه ایجاد شده حالت شبه آنفلوانزای خفیف با علائمی مانند تب، لرز، درد‌های عضلانی و مفصلی، گلودرد، احتقان و آبریزش بینی، ضعف، احساس ناخوشی و سردرد است. همچنین عوارض موضعی مانند درد و تورم و قرمزی محل تزریق نیز ممکن است بروز پیدا کند.

عوارض فوق عموما خودبه‌خود بهبود می‌یابند اما می‌توان از مُسکن‌های ضد التهابی غیر استروئیدی برای کنترل تب و یا از آنتی‌هیستامین‌ها برای عوارض موضعی استفاده کرد.

بنابر اعلام اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، افرادی که در بررسی اولیه قبل از ورود به پایگاه واکسیناسیون تب بالای ۳۷ درجه دارند، تا رفع بیماری احتمالی زمینه‌ای اجازه واکسیناسیون ندارند. البته افرادی که سابقه ابتلا به بیماری کرونا را در یک سال گذشته داشته‌اند، می‌توانند واکسینه شوند. واکسیناسیون کرونا برای عموم افرادی که در گروه‌های اولویت‌دار قرار دارند اختیاری است و الزامی برای این کار وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
عالیه. بهانه گیری ممنوع. خدا همیشه شاهد و نظاره گر است. بهانه های بنی اسرائیلی بعضی ها، نشان می دهد که ما چقدر وطن فروش داریم، البته خودشون فکر می کنند که یک آریایی و ایرانی و باکلاس آمریکایی سرشت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
به سحر زکریا و علی دایی بزنید دنبال واکسن بودن، ما بعد وطنی می زنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
دو کشور کمونیست چین و روسیه دین ندارن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
ک چی،دیدی ک بدستور پیامبر در یکی از جنگها،حمزه عموی پیامبر ب کفاری ک با پیامبر جنگیدند گفت هرکس مسلمانی رو آموزش بده آزاده،پس حتی اگ یارو کافر باشه اگر چیزه خوبی میدونه میشه ازش در راه خدا استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
اشتباه محض. بزودی دنیا متوجه می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
از کجا معلوم مولتی ویتامین نزدن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
ببخشید با مولتی ویتامین اگ بود،کرونا نمیتونست دیگ ب بدن فرد سرایت کنه،اینطور بود همه مولتی ویتامین میخوردن،ایراد بنی اسرائیلی نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۰۱:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
برای ما ایرانیها نباید بیان بگن واکسن از کجا بگیریم مگه یادتون رفته واکسن آمریکا یا خون های فرانسه
بعضی ها یا نمی خوان بفهمن یا خودشون رو زدن
ولی خدا وکیلی اینا یا واکسن کرونا بهش نزدن یا اگه زدن مطمئن باشید ایمن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
چرا به پسرش میزنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
وای خانم مرجان چقد بیکار هستن!
پاسخ همه رو دادن!!!!!!!!خودشون فقط متوجه شدن چی هم نوشتن.خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خانم یا آقا،مثل شما ک بیکاری اومدی نظر دادی،بنده هم بیکارم اومدم جواب بدم،درضمن مثل شما ک بلد نیستی چطور حرف بزنی،ولی من میدونم چطور حرفمو بین کنم....اوکی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خدایا انقلاب و ایرانمون رو حفظ کن از شر دشمنان داخلی و خارجی.درود بر مردم ایران.خدا قوت به کسانیکه به مردم کمک میکنند در هر شغلی.درود به روح امام راحل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
این چه سایتیه طراحی کردین چشمون کور شد با این رنگش برش گردونین حالت قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
این چه سایتیه طراحی کردین چشمون کور شد با این رنگش برش گردونین حالت قبل
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۰۰:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
طب سنتی چی شده پس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
افرادی که سن پایین۱۸سال به پایین دارن چکار کنن واکسن تزریق نمیکنن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نرگس سپید
۰۰:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
به خیر و سلامتی ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آب مقطر زدن بجا واکسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
شما چرا از کجا خودتون خجالت نمیکشید؟ برام سواله واقعا!!
جمع کن خودتو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اول به سلبریتی ه بزنید گناه دارن گریه می کنن دلمون براشون کباب نشهر
در ضمن از وزارت بهداشت دفاع نمی کنم ولی هرکاری بکنند آخرش یه جوری بشون گیر می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
روسی نه فقط ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
من فقط واکسن ایرانی قبول دارم
در حدود سال 1349 واکسنهای فاسد آمریکایی خیلی ها را در ایران فلج کرد اطراف خود را نگاه کنید آنان را می بینید که هنوز چقدر سختی می کشند
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
میشه بگی دقیقا کدوم واکسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
داداش این روسی بود نه آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا،ولی واکسن تزریق شده روسی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
منم میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دم اقای نمکی گرم.اینقدری به واکسن اعتماد داره که قبول کرده اول به پسرش تزریق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بهانه های بنی اسرائیلی. بعضی ها آرزو دارند که همه چیز بد و بدتر باشه تا بران دزدی کنند. خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
کاش زودتر به ما دانشجوها هم بزنن.خسته شدیم تو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
وای آره. خصوصا ما ترم یکی ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
امروز امتحان مجازی داشتیم
گریمون رو دراورد سوال ها زیاد وقت کم نذر کردم برا قبول شدنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
شما برای چیزای دیگه میخوایی دانشگاه باز شه وگرنه اگر دریخون باشید میفهمید که مجازی خیلی بهتر از حضوریه با این هزینه ها!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خسته نباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
شاید توی اون ویال ویتامین بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فردا هم شایعه کنی پارتی بازی کردن وبه بچه وزیر ردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
ندزدنت کارآگاه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ازکجا معلوم که این همون واکسن انگلیسی ست!؟!
ونامرغوبش به مردم!! ؟؟
آیا به همه استانها رفته!!؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بدبین نباش دوست عزیز...توکل بخدا در هرکاری کن،التماس دعا،یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اره ما ک ۱۲ ساعت با تهران فاصله داریم هم واسه کادر درمان ای سی یو بیمارستانمون فرستادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نمیدانم بحث اعتماد سازیه یا واکسیناسیون علیه بیماری کرونا و این خیلی بده که یک مسلمان هیچ کس بهش اعتماد نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
الان شما مشکلت چیه؟؟اعتماد نداری؟؟دیگ بدبخت واس بچش و ی عالمه پرسنل بیمارستان زدن،دیگ چکار کنن ک مطمئن بشیم،من ک بهیچ وجه شک نمیکنم و خداقوت میگم،و افتخار میکنم ک ایرانی ام
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۲:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
احسنت مرجان خانم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آنوقت این مهم نیست که دشمن این همه تاثر گذاشته که شما اعتماد نمی کنید با این همه درخشش کادر بهداشت در دنیا
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
ممنونم مائده جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اقای روحانی که داوطلب بودن چرابهش نزدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
قول صد روزه اقتصاد داد، نباید به حرف، مخصوصا ایشان اهمیت داد
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۱۷:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فقط واکسن ایرانی میزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یه سوال اگه اسپوتیک نمیخواید فایزر میخواید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یه سوالی پرسیدی آدم نمیدونه بهت مثبت بده یا منفی!!
در کل با واکسن مخالفم ولی اگه روزی اجبار باشه بین این همه واکسن فقط واکسن آمریکایی رو انتخاب میکنم.
از روی تجربه میگم محصولات آمریکایی تو هر زمینه ای همیشه تک بودن.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ناشناس معلومه ک کم تجربه ای،البته ببخشیدا.آمریکا برا خودشون هم واکسن فایزر نمیزنن ب کشوای بدبخت میفرستن،چند تازدن یکی فلج عضله ای شد چندین تا مردن،بعد تو زحمت دکترا و دانشمندان کشور خودت اعتماد نداری ب او دشمن و خائن کسی ک دارو رو ب مردم نیازمند کشورت منع ورود کرده اعتماد داری،جای تاسفه..آمریکا خودش هم خودش رو در دوران اُفول و متلاشی شدن میبینه تو تازه بهش دلگرم شدی،عجبا.مرررررررگ بر آمریکا و مزدوران داخل و خارجی وهمرفیقان آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ناشناس 19.47
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فقط واکسن آمریکایی قبل تزریق تعهد میگیره هر اتفاقی سرت بیاد پای خودته
بالاخره خلایق هرچه لایق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
اینا که گفتن فایرز بد فلج میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۷:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پس واکسن خودمون چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دست عزیزم،واکسنی ک امروز تزریق شد واکسن ایرانی بود،تبریک ب همه ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ببخشد من درست متوجه نشدم،فک کردم واکسن خودمونه،اما ب امیدخدا اوننم میزنن،بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن تزریقی امروز واکسن اسپونتیک روسیه بود واکسن ایران هنوز روی انسان آزمایش نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
روسی بود چقدمیخونین خبرا دقیق
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
بنده عذرخواهی کردم ک خبر رو دقیق نخوندم،بله واکسن روسی بود،شرمنده همه کاربران شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام چرا رئیس جمهور اول واکسینه رو شروع نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۷:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
⁦=_=⁩⁦⁦
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نمیدونم مسئولین ج.ا چرا فکر میکنن مردم خرن؟کسی میدونه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
من میدونم چون هرچی گفتن بعنوان وحی منزل باورمون شده یکبار ازخودمون نپرسیدیم که صداقت اینها درکجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
شما با این حرفا دنبال چی هستید؟ چرا فکر میکنید اگه همه رو دروغگو بدونید نشونه ی باهوشی شماست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چرا شماها جو میدین میگین نمیزنیم نمیزنیم ایی واکسنهایی ک خریدن مگه مال شماهاس هزارادان بار گفتن مال کادر درمان سالمندان ن زیر ۶۵ سال نزنید اجباری نیس
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
والا بخدا،اجبار ک نیست کسانی ک دو فاز واکسن رو میزنن،اعلام کردن ک دیگ نیاز نیست ماسک بزنن،دعا کنیم ب ما هم برسه عوض اینهمه نازو ٳشوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خخخ دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آفرین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید
لطفاً سایت برگردانید به حالت اولش
واقعا افتضاحه چشم رو اذیت می‌کنه
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ببینیم بعد چند روز ایا حالشون تغییر نمیکنه یا ایا کرونا تاثیر نداره براشون....
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
تایید شده است دوست عزیز چندین مرتبه است ابتدا حیوانی،بعد انسانی ک داوطلب میشدن،هیچ بدی نداشت،ک الان عمومی میزنن،درضمن اعلام شد ک با ۲یا۳بار اگ اشتباه نکنم طی واکسن هست ک باید زده بشه،بعدش دیگ نیازی ب زدن ماسک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
از کجا بدونیم تو اون سرنگ واکسن روسیه یا آمریکایی یا یه آمپول تقویتی . باید میرفت موقع تخلیه از هواپیما و اونجا یدونه باز میکرد همونجا میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
همون کارم میکرد شما میومدی میگفتی دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آمریکایی؟!
حالت خوشه ها حتما روزانه بیش از چهار هزار مرگ کرونایی تو آمریکا ثبت نمیشه!!
اون قدری که آمریکا تو مغز شما بزرگه برای مردم خودشون نیست
هندوستان که کلا ذوب در آمریکاست فایزر رو ممنوع کرده حالا شما میگید آمریکایه!
به ولله خدا پشت این مملکته که هنوز سرپا ایستادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پسر وزیر موش آزمایشگاهی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
تو رو خدا یه کم فکر کنید بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چقدر صفحه سایت بد شده انگار نظم نداره
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا،خیلی سفیده،چشم رو میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا. خیلی بد شده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مرجان خانم چقدر بیکاری جواب همه رو دادی حتی اقای پوتین هم اینقدر توضیح نداده که شما دادی خخخ
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
آقای محسن،ببخشیدا منم مثل شما ک نظر ب نظر بنده دادی،دوس داشتم جواب نظرارو بدم،البته همه تقریبا بیکاریم ک میایم نظرارو میخونیم دیگ،اینطور نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
من توی خرم آبادم
عوامل آی سی یو بزرگترین بیمارستان اینجا هم واکسن زدند
ممنون که به کل کشور میزنید و نه فقط تهران
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
خوشحال شدم،همشهری...انشالله‌ک بسرعت برا همه بزنن،بعد ازین ی نفس راحت بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درسته
دلم واسه شمال تنگ شدهههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اقدام خیلی خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
میگم تو رو خدا ما دوازدهمی ها باید خرداد بریم امتحان نهایی بدیم یکماه بعدشم کنکور داریم میشه به ما واکسن کوو ایران که اسنشاقی هم داره بزنید یکماه قبل از امتحانات باشگاه نطرمو بزن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
انشالله،ب ترتیب اولویت میزنن،دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پدر من همین الان icu هست و وضع خوبی نداره اما حالا بچه این واکسن میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن مال پیشگیریه نه درمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
این دوز هم برای نشان دادن اعتماد به شما بود که البته شما ...
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
انشالله پدرتون رو خدا شفا بده،ولی زد برا پسرش ک خیال همه راحت شه برا عملکرد واکسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دم دکتر نمکی و پسر گلش گرم میگم تا الان کنکور تجربی چند نفر ثبت نام کردن ؟؟ میشه بگید تو صفحه اصلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
من بیمار وخواهرم بیمار خاص و پدرم و مادرم هم مشکل قلبی دارند هم بالای ۸۰ سال هستند ولی خبری از این نیست برای ما .مسئولین به نام ما وارد کردند تا خود و خانواده خود را واکسینه کنند بعد میگویند ما فداکاری کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اول کادر درمان باید بزنند که در تمام استان ها انجام شد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بزارشروع شه عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مطمئن باش به اونا هم میزنن ولی اول به کادر درمان میزنن که امروز کادر درمان حاضر در بخش آی سیو این واکسن رو دریافت کردن تازه پسر آقای نمکی فقط به خاطر حرف هایی که راجب مطمئن بودن واکسن زده شده بود عنوان اولین نفر این واکسن رو زد تا کادر درمان مطمئن باشن اگه نمیزد همین شما میگفتین اگه راست میگن و واکسن به درد میخوره اول به خوشون بزنن و مگه ما موش آزمایشگاهیشونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
شما که می گفتید نه به واکسن روسی !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دوست عزیز،الان خیلی حال وخیم داریم،ولی ب ترتیب اولویت میزنن.ی کم صبور باشیم و توکل ب صاحب اختیارمون کنیم،زنده بودن و مرگ دسته خداست عزیزجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
تزریق واکسن به پارسا نمکی یادآور گذشت امام حسین ازجان علی اکبر وگذشت حضرت ابراهیم از ذبح فرزندش بود وکار آقای نمکی وزیر محترم بهداشت تکرار تاریخ گذشت وفداکاری وانسانیت بود وایران باید به وجود آقای نمکی افتخار نماید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دوست گرامی منم کاملا با فرمایش و تعبیر شما موافقن
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۱۶:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ببخشید این واکسن روسی بوده نه واکسن ایرانی کار شجاعانه رو دختر رییس ستاد فرمان اجرایی انجام داد نه این شاه پسر
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۱۷:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
کارش عالی بود ولی دیگه تا این حد نبود اگه دکتر نمکی بدونه این کار یه ذره برای پسرش خطر داره مطمئنا این کار را نمی کرد اون برای خاطر جمعی مردم اینکار را کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
این واکسن تست شده چن تاکشور زدن جوندیدن حالا
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن روسی رو گفتن برا وقا اضطرار گذاشتن،این واکسن ایرانی بود ک چندین بار آزمایش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
هم کار ایشون هم پسرشون واقعاااا بزرگ بود و هست البته.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
باعرض معذرت،بنده فک کردم واکسن ایرانی بوده،و درمورد نظرتون نظر دادم...شرمنده،انشالله واکسن ایرانی رو هم تزریق میکنن،یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پاراگراف دوم این واکسن روسی نه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چجوری از رو لباس واکسن میزنید؟؟؟؟خخخ
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
از رو لباس نمیزنن،لطفا قبل حرف زدن،ذره ای فک کن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اروم اروم بزنید یهو هر چی پرستاره و دکتر فوت نکنن بمونیم بدون دکتر خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فایزر نیستا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ترک نخوری نمک دون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یه فکری به حال سربازان کنید رفتم واکسن سربازی بزنم میگن نداریم برید هفته بعد بیاید شاید باشه بعد چجوری باور کنیم واکسن کرونا ساختین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن سربازی دیگه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
وات د فاز؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن سربازی همون دیفتری و کزازه و مننژیت
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چرا اینقد عجله دارین،و بدبین هستین،والا من اگ اجبار نشه نمیزنم...تازه امروز شروع کردن ب ترتیب اولویت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
قالب سایتتون خیلی شلوغه چشم درد میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یعنی چه .چرا اول به اون. مگه قرار نبود به کادر درمان و بخش کرونا باشه حتما اول آقا زاده ها؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
وا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خدایااااا.....! مگه میشه؟ مگه داریمممم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یعنی چه .چرا اول به اون. مگه قرار نبود به کادر درمان و بخش کرونا باشه حتما اول آقا زاده ها؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
تا دیروز می گفتین رو مردم آزمایش نکنید حالا اینو به خودشون زدن تا شما باور کنید باز گیر می دید چرا اول به اونا بابا یکم انصاف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
الکی جو نده وقتی مردم اعتماد نداشتن وزیر بهداشت گفت اول ب خونواده من بزنید همه همه نگفتن مسوولین خودشون بزنن بیچاره دیگه چیکار میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
با خودت درگیری؟؟؟ اگه این بنده خدا اول به بچه خودش نمیزد باز یه چیز دیگه میگفتید. چند چندید؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اینقدر آب به آسیاب دشمن نریزید!مسخرشو درآوردید از بس به همه چیز و همه کس ایراد بنی اسرائیلی میگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بابا بسه،ب پاره تنه خودش زده ک خیاله منو شما راحت شه،حالا اگ از کسی دیگ میزدن ی چی دیگ میگفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
با آقا مهدی خیلی موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
به این هنرمندا و بازیگرا و سه لیبرتیها و دو لیبرتی ها واکسن بزنید تا دهنشون بسته باشه البته اگه ممکنه مجریان شبکه معاند و خارج نشنها رو هم واکسن بزنید که کمتر حرف مفت بزنند
تیپ سایت هم خیلی بد شده لطفا به قبل برگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
عمرا اونا آخر ازهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
خودت سلبریتی هستی کلک مرغابی نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یعنی چی هرکی صداشو بلندتر کنه و عربده بکشه، بیشتر حق داره؟! طبق قانون و دستورالعمل باید پیش بره. این افرادم طبق پروتکل هروقت نوبتشون شد قاطی بقیه مردم میرن به مراکزی که مشخص شده و واکسن میزنن. تافته جدا بافته نیستن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
۴۳ تا سلبریتی مثبت دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
راستشو بگین قبلش توی اون شیشه اب جوشیده ریختین یا آب سرم ؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
زحمتشن رو ضایع نکنید،،البته خدا مزد زحمتشون رو میده،فقط میتونم بگم خداقوت،
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۴:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نمیدونم واکسن راستی بود یا هر چی... نمیدونم وزیر بهداشت خیر خواه مردم هستن یا هر چی...به هر حال قوت قلبیه برا مردم،وقتی که از خودشون شروع کردن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
لطفا از حال اقای رضوانی خبر دهید
اگه یکی از سلیبریت ها بود خوب تیتر هر روزتون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دلیلی نداره بزنن بنظرم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
من که تامطالعات بالینی انجام نشه هیچ واکسنی نمی زنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
توروخدا بزن. اصلا ببین به مردم عادی میرسه بعد بین زدن و نزدن انتخاب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نزن . به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
حالا چه کنیم تو نمیخوای بزنیی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دوست عزیز انجام شده،والا الابختگی ب بچه خودش نمیزنه ک،یادتون نیست۲ماه روی حیوون کار کردن،بعد ب چندتاداوطلب انسان زدن،دو ما وایستادن ک مشکل پیش نیاد،و خداروسکر اون زمانی ک فایزر آمریکا بعضیارو کشت،بعضیا رو فلج عضله ای کرد ...مال ایران ب لطف خدا هیچ عارضه ای نداشت،درود بر غیور مردان و زنان پزشک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
رایگان هست یا اینکه باید پول بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
رایگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
من واکسن ایرانی و هرواکسنی که مورد تایید وزارت بهداشت هست می زنم . من نمی دونم چرا یه عده ای همیشه بهونه می گیرند . اگه واکسن امریکایی خوب بود چرا مردم امریکا اینهمه فوتی و کرونایی دارند . یخورده فکر کنید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فکر کردن نیازمنده عقله، عزیز برادر!!
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
کاملا با نظرتون موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
این صفحه جدید سایت چشما اذیت میکنه.چرا به حالت اول برنمیگردودنید؟اومدید آباد کنید خرابترش کردید.
Lithuania
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن زدن از روی لباس رو هم ایران اختراع کرد. باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
از رو لباسسسسسس؟؟؟
خوب دقت نکردین ملت رو متهم می کنید؟
ما مسلمونیم و یه چارچوب خاص برای رعایت یک سری حریم ها داریم
این اجازه رو نداشت اون خانوم ک بخواد استینش رو جلو چند میلیون آدم بالا بزنه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
از رو لباس نزد دوست عزیز،چون پوشونده بودن بازوی خانم رو و دوربین ب رعایت موازین شرعی زوم نکرده بود اینطور برداشت کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
وای خدای من واکسیناسیون کرونا اول برای آقازاده ، بعدا اگر اضافه آمد برای دیگران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اگه این پسر اول نمیزد و اول به پرستارا میزدن خود شما نمیگفتی بچه های مردم رو کردن موش آزمایشگاهی چرا به آقازاده ها اول نمیزنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پیاز داغش رو زیاد نکن. ایشون تو کادر درمان بیماری های واگیر داره کار میکنه که واکسن زده
France
سعید
۱۴:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
همین اتفاق اگه تو غرب اتفاق میفتاد همه یقه جر میدادید میگفتید ببینید اول رو خودشون بچه هاشون تست میکنن....ضمنا پسر ایش.ن جز کادر درمان هست
التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ای وای از دست شماها
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۲:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نه دوستان. توی فیلم ها هست . نگاه کنید لطفا یک کلاغ چهل کلاغ نکنید. پسر ایشون دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف هستن(طبق گفته خود دکتر نمکی توی فیلم های بالا).
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۳:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نه واکسن روسی میزنم نه واکسن سبد کوواکس که انگلیسی هست . فقط و فقط واکسن ایرانی میزنم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فقط واکسن ستاد اجرایی فرمان امام
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۱۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
و یکبار دیگر آقا زاده بودن جواب داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چون کادر درمان اولین گروه دریافت کننده واکسن بودن و خانم دکتر محرز گفته بود این واکسن ایمنی نداره و جون کادر درمان واسه ی وزارت بهداشت مهم نیست آقای دکتر نمکی اول واکسن رو به پسر خودشون زدن بعد پرستارها رفتن زدن تا بهشون نشون بده واکسن مطمئنه اگه اول پرستار ها میرفتن میزدن خود شما نمیگفتی بچه های مردم رو کردن موش آزمایشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
به جای پدر زدند ، به دلیل علاقه پدر به فرزند ، خواستند نشون بدن که واکسن خوبی وارد کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بخدا شما دیوونه شدین دیگه خجالت داره والا از همه چی میخواین ایراد بگیرین تا دیروز میکفتین اپل خودشون بزنن حالا اینو میگین!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
بر خود لازم می دانم به عنوان یک فرد گمنام و بسیار بسیار معمولی از آقای دکتر نمکی وزیر بسیار دلسوز و ارزشمند بهداشت ودرمان به جهت مقاومت و ایستادگی تام وتمام در مقابل بحران پیش آمده کرونا و مدیریت قاطع ایشان تشکر و قدردانی نمایم درشرايط سخت است که جوهر افراد آشکار می شود .
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر نمکی. احسن بر تو انسان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ای بابا ایقد فاز منفی ندین بیچاره پسرش ک زد حالا هی شما بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آب مقطر....
Iran (Islamic Republic of)
taha
۱۳:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
یه فکری به حال خودتون بکنید
بدبینی تا چه حد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
خداروشکر
اینم واکسن
با خودتون چند چندید؟؟
میگن میخوایم بیاریم میگین اول خودتون بزنید
حالا که پسرش زده که جزو کادر درمان هم هست میگین آقا زاده و....
چتونه مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اشتباهی منفی‌دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
حرفات درست ولی جزو کادر درمان نیست. خود دکتر تو فیلم های بالا گفت. ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
از کجا معلوم واکسن بوده اصلا! ویتامین بوده یا شایدم واکسن فایزر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
عالیجناببببب
چطور باید بهتون ثابت کنیم دیگه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر جوان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
شماها تومردم رسوخ کردین باحرفاتون ذهنشون خراب کنین خیلی ارکشورا واکسن زدن ازهرنوعی هیچ جامثل ایران جنجال نشد بخاطرعاشقان فایزر نسلتون تموم شه ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سپاس دکتر نمکی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
طبق گفته مسولین واکسن برای افراد خاص بوده
ممنون دکتر نمکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
قدردان زحماتتان هستیم دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
با درود به همه افرادی که برای سربلندی این ملت و اعتلای سرزمین ایران و ایرانی تلاش میکنند.با درود بر دکتر نمکی عزیز و باشرف و فرزند عزیزش امیدوارم خداوند به شما و عزیزانت سلامتی و دلخوش بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
خواهشا این سایتتون رو به حالت قبل برگردونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ایران من فقط تهران من
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
عجب،ینی چی!!!بشین واس خودت تو اون دودو دَم انواع سرب برح تو حلقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درودخدابرتنهاوزیرخوبه دولت جناب دکترنمکی ای کاش ریس جمحوروبقیه وزراومسعولین مثل جناب دکترنمکی مسعولیت پزیر بودند،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مسول درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مسئول مسئولیت‌پذیر رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۱۷:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مسئول
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ناشناس اولی،پیامبر ک پایه گذار اسام است ،از اخلاق مبارکشان این بود ک غلط املایی ک از گفتار کسی نمیگرفتند،شایسته است ک پیرو ایشان باشیم،حالا مسعول یا مسئول،شاید دستش اشتبا تایپ کرده،برا خودمم پیش آمده،درود خدا بر دکتر نمکی وهمراهانشون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن روسی نمیزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
منتظرت هستن؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مگه قراره ب شماها بزنن صد بار گفتن کادر درمان افراد بالای ۶۵ سال شماها باید منتظر بمونید تا واکسن ایرانی تولید انبوه شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ممنون که نمیزنید خیلیا هستن ک میزنن میدن اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اگر مسئول واکسن نزنه میگن واکسن مشکل دار بود . اگر واکسن بزنه میگن واکسن واسه آقازاده هاست . خودتون با خودتون چند چندین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
به خودمون ربط داره . خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آب مقطره همش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
عقیل
۱۴:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
متاسفم واست...از رو عقده حرف نزن..فقط بلدین حرف بزنین..تا الان می گفتین جون مردم براشون اهمیت نداره واکسن نمی خرند حالا که خریدند می گین اب مقطره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آقای دکتر نمکی قرار اول خودتان وخانواده هایتان تزریق کنید.پس چی شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
به پسرش تزریق کردند .
فقط اون شخصی که هول بود و پشت صندلی پسر وزیر بود را ببرید بیرون هوا بخورد ، اعصابش داغون بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
تو راحت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اره همون چند هزار دوز واکسن فایزر رو دارن به خودشون تزریق میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اگر واکسنبه پسروزیر و یا خانواده وزیر تزریق نشود ، همین جماعت بهانه گیر می گویند که چرا فقط به مردم تزریق می کنید .
حالا که پسر وزیر تزریق کرده ، می گویند که چرا به خودشان تزریق می کنند .
واقعا این کار و بهانه گیری ها زشت و ناپسند است .
بنده خودم طرفدار طب اسلامی هستم و واکسن را تا وقتی که ممکن است عقب می اندازم و حتی شاید نزنم .
و به واکسن ایرانی اصلی برکت که با همت شهید فخری زاده بنیادش گذاشته شده است ، بیشتر اطمینان دارم .

ولی حق و انصاف را نباید از دست بدهیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
شما برو سوتی های مهناز افشار جمع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نادان فایزر کلا رد داده خیلی از کشورها ممنوعش کردن
کدیر عاملش میگه بخاطر عوارضش حاضر نیست تزریق کنه اما شما ها بازم اصرار بیخود دارید به مزخرف گفتن
فایزر کارساز بود نباید روزنانه بیش از 100هزار نفر مبتلا و 5 هزار نفر تو آمریکا ثبت بشه
لطفا بفمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
منم میزنم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فایزر رو برا خودشن هم نمیزنن،این آمریکایی ها،یارو زده عضله های صورتش شل شد،یکی دیگ بدنش رعشه گرفت و تعادل ایستادن نداشت بماند خیلیا مردن..لطفا یکم بخودتون بیاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اگه خدای نکرده اتفاقی برای دکترا بیافته ما می مونیم و یه کشور بی دکتر که هممون مجبوریم تن بدیم به طبابت گیاهی و برگردیم به دوره ابوعلی سینا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
خیلی عالی ممنون از دکترنمکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
کتاب قانون ابوعلی سینا همچنان داره توی دانشگاهای معتبر دنیا تدریس میشه.
شاید هنوز خیلی زوده به اون دوره برگردیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما دکتر نمکی
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۱:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن مشترک با کوبا (پاستور) و همچنین ۴/۲ میلیون دوز واکسن ساخت شرکت آسترازنکا کی وارد کشور می شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دوست عزیز واکسن آسترازنکا تایید نشدهمنبع اخبار شما کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۶:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واکسن آسترازنکا خریداری شده از سبد کوواکس .
وزارت بهداشت اعلام کرده تا پایان بهمن وارد کشور میشه.
برای اطلاع بیشتر بگم که آسترازنکا علاوه بر تولید در بریتانیا و سوئد در هند و کره جنوبی و روسیه هم تولید میشه و ایران از کمپانی کره ایی خریداری کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
خداروشکر ان شاالله کادر درمان همگی سالم باشن و واقعا حقشونه اولین نفرباشند.ممنون ازآقای نمکی برای اعتماد سازی پسرشون اوردن ان شاالله ک خدا زودترجهانی عاری ازکرونا رو برامون هدیه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
به نظرت خیلی سخته به یکی دو نفر "خاص" که اتفاقا آقازاده هم هستن اشتباها! آب مقطر تزریق بشه؟!!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
جناب ۱۱:۵۴ اولا خوب جی کار کنن شما باور کنید؟؟ اگه هانتر بایدنم میزد همین حرفو میزدی؟؟؟؟؟ تازه رئیس جنهور کشوری که داره علنا منشور سازمان مللو نقض میکنه و همچنین قطعنامخ ۲۲۳۱ رو که این نشان از دروغ اون کشور هست .....

ثانیا همین آقازاده نمی زد شما می گفتی چرا نزدن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ان شاءالله واکسیناسیون سراسری با واکسن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پول مردم برای رفاه و سلامت آقازاده ها و پدران
پول مردم برای رفا ه و سلامت آخوندها
پول مردم ..............................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اگرم به فرزند خودش نمیزد میگفتن حتما یه مشکلی داره!! التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
زود قضاوت نکن بزرگوار .من خودم فرزند آخوندم دارم از نزدیک میبینم پدرم و هم لباسهای ایشون با چه مشکلاتی روبرو هستن.
Iran (Islamic Republic of)
جهانی
۱۱:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چرا پسر آقای دکتر نمکی واکسن ایرانی برکت را نزد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اونو که دختر آقای مخبر به عنوان اولین نفر زد
اینو هم واسه ی اینکه خانم دکتر محرز گفته بود جون کادر درمان واسه ی وزارت بهداشت مهم نیست و این واکسن نا ایمنه آقای نمکی گفته بود اولین نفر به بچه ی خودم میزنم تا مطمئن بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اون هنوز تو مرحله آزمایشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
شما به بزرگواری خودت ببخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
علی برکت الله
به اونم بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
از کجا معلوم که واکسن بود تقویتی نبود برا گول زدن مردم؟ کسی هست به من جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چشم دشمنان کووووور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نزنن میگن که خودشون نمیزنن حتما ایراد داره
بزنن میگن آب مقطره یا تقویتی
کلا از نظر عده ای هم مسئولین با فایزر واکسینه شدن
قدرت رسانه رو ببین چنتا از کشورها کلا فایزر رو ممنوع کردن تا الان چند صدتا کشته داده ولی عده ای بازم میگن همچین چرت و پرتهایی رو میگن
متاسفم براتون
شما کلا نه واکسن خارجی و نه واکسن ایران رو تزریق نکن همش تقویتیه!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
شما جوابی نداری که بدیم . خودت باید یه کم فکر کنی تا جوابتو بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
چطور واکسنی که هیچ جا تست نشده پسر وزیر حاضر میشه تست کنه خنده دار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
هیچ جا تست نشده؟ بابا این واکسن که خیلی وقته مراحل تستش رو گذرونده بود حتی دختر پوتین جزو اولین نفرایی بود که زده بود شما یه نگاه به مقاله لنست بکن بعد بیا نظر بده اون چیزی که خنده دارم طرز تفکر شماست که فقط ایراد میگیری درضمن خیلی از کادر درمان حاضر در آی سیو امروز واکسن رو دریافت کردن یه سر به بیمارستان محلتون بزن میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام، خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
کلا اقای نمکی تنها وزیری است در این دوره دلسوزانه برای مردم کار میکنند با این همه سختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
اگه دلسوزانه کار میکرد تا حالا این دولت اخراجش کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
قبلا گفته میشد واکسن کرونا برای همه رایگان الان شد چه کسانی رایگان دریافت میکنند صددرصد مسئولین رایگان دریافت خواهند کرد بازم سر مردم عادی بی کلاه میماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فقط کادر درمان گروههای آسیب پذیر فعلا رایگانن باید منتظر بود ببینیم واکسن ایرانی موقع تولید انبوه ب کل کشور رایکان هس یا ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
شما نشنیدی گفتن واسه همه رایگانه
آخرین اخبار