رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۴ واحد تولیدی در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در هشتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در آیین افتتاح پروژه‌های صنعتی شهرستان اردبیل گفت: در این ایام با سرمایه‌گذاری ۱۶۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی حدوداً ۵۰۰ نفر، ۱۴ طرح تولیدی و صنعتی در این شهرستان افتتاح شد.

او افزود: این طرح‌ها با ارائه تسهیلات و سرمایه گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده است و برخی پروژه‌های افتتاح شده شامل واحد تولیدی اکسید کربن، واحد تولیدی توپ والیبال، تولید انواع پروفیل و واحد تولیدی شیرآلات و صفحه پلی استایرن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کارخانه پلاستوفوم اردبیل نیز در بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید که با راه‌اندازی این کارخانه برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد شد.

صادقی حمایت از واحد‌های تولیدی و احیای واحد‌های راکد را یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار سازمان دانست و گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاران، همواره مورد توجه مجموعه سازمان صمت استان بوده و در این راستا اقدامات خوبی در سطح استان از قبیل ارائه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها انجام شده است.

او در ادامه بیان کرد: توسعه اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت اساسی وزارت متبوع و به تبع آن سازمان صمت استان است و برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال با اجرای طرح‌های اشتغالزا زمینه رونق اقتصادی در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.