ویلیام سالیبا، بازیکن سابق آرسنال از سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها انتقاد و اعلام کرد که آرتتا به اندازه کافی به او فرصت بازی نداده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ویلیام سالیبا، مدافع پیشین تیم فوتبال آرسنال از مایکل آرتتا انتقاد کرده و معتقد است که سرمربی توپچی‌ها درباره عملکرد او قضاوت عجولانه و نادرستی داشته است.  

سالیبا در سال ۲۰۱۹ به آرسنال پیوست؛ اما پس از مدت کوتاهی با قراردادی قرضی راهی سنت آتین شد و کمی بعد به نیس پیوست. پیش از جدایی سالیبا از جمع توپچی ها،  اونای امری از هدایت آرسنال برکنار شد و آرتتا سرمربیگری این تیم را برعهده گرفت.  

سالیبا که به تازگی به عنوان برترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه نیس انتخاب شده است، درباره شرایطش در آرسنال گفت: پس از حضور آرتتا در آرسنال شرایط متفاوتی ایجاد شد. او به من فرصت زیادی نداد و با ۲ مسابقه، عملکرد من را قضاوت کرد.  دوست داشتم فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورم، اما آرتتا گفت که تو آماده بازی کردن نیستی.


بیشتر بخوانید


بازیکن پیشین آرسنال در ادامه گفت: می‌خواستم بیشتر بازی کنم، اما فوتبال همین است. وقتی به آرسنال آمدم، همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسید؛ بنابراین تلاش کردم تا در تمرینات خودم را به سرمربی ثابت کنم. اکنون خوشحالم که برای نیس بازی می‌کنم، زیرا حضور در ترکیب اصلی تیم و به دست آوردن فرصت بازی، مهم‌ترین موضوع برای یک بازیکن  است.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: آرسنال ، نیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار