بهره‌برداری از ۱۴۹ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

در یک برنامه‌ی ویدئوکنفرانس سراسری هماهنگ با سایر استان‌ها، ۱۴۹ واحد مسکونی متعلق به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی در رشتخوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیده محدث معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه‌ی مراسم بهره برداری از مسکن مددجویان بهزیستی گفت: ۲۷ مورد از این خانه‌ها به خانواده‌های دارای دو عضو معلول تعلق گرفته و ۱۲۲ خانه برای مددجویان سرپرست معلول یا زنان سرپرست خانوار بوده است.

او افزود: ۱۱ واحد از این خانه‌ها در رشتخوار بوده که امروز تحویل مددجویان شده است. هزینه‌ی صرف شده برای ساخت و بهره‌برداری از این واحد‌ها ۱۹ میلیارد تومان توسط شرکای اجتماعی بهزیستی، نهاد‌های مسؤل و یاری‌کننده، خود مددجویان و تسهیلات بانکی تأمین شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: اخیرا نیز توافقی بین بهزیستی استان و بنیاد علوم در شهرستان رشتخوار صورت گرفته که بر اساس آن تعدادی از واحد‌های مسکونی نیمه‌تمام مددجویان، توسط این بنیاد تکمیل و به مددجویان تحویل می‌شود.

محدث بیان کرد: ۳۹ واحد مسکونی در زمره‌ی این توافق است که با توجه به سطح پیشرفت فیزیکی متفاوت این واحدها، پیش‌بینی می‌شود که بین سه ماه تا شش ماه آینده به بهره‌برداری برسند.

رشتخوار ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۱۹۵۰ خانواده‌ی این شهرستان تحت نظر بهزیستی هستند. ۲۴۵ تا از این خانواده‌ها دارای مسکن نامناسب هستند که باید برای آن‌ها مسکن تهیه شود.


انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار