رئیس هیات همگانی بافق گفت: مسابقات لیگ تندرستی به صورت انفرادی و استانی برگزار می‌شود و در پایان ۱۶ استان در لیگ برتر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهناز عباسی، رییس هیات همگانی از برگزاری مسابقه لیگ تندرستی برای اولین بار در سطح کشور خبر داد و گفت: مسابقه لیگ تندرستی برای اولین بار فعالیت خود را از لحاظ جسمانی و ایجاد انگیزه ورزش بین عموم مردم شروع کرده است.

او ادامه داد: این مسابقه از چهارم بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفندماه در استان‌های مختلف کشور ادامه دارد.

رییس هیات همگانی بافق، محوریت اصلی این مسابقه را بر پایه آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی آحاد مردم جامعه عنوان کرد و گفت: مسابقه لیگ تندرستی جزء سیاست‌های اصلی فدراسیون دراین دوره است.

او افزود: افراد می‌توانند برای عضویت در سایت IRANTANDoROSTI.IR وارد شده و با برنامه تمرینی لیگ تندرستی آشنا شوند.

عباسی ادامه داد: حضور در این لیگ برای آحاد مردم آزاد و افراد بالای ۱۰ سال می‌توانند نسبت به ثبت نام در سایت ایران تندرستی اقدام کنند.

عباسی با بیان اینکه افراد باید روزانه ۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه ارسال کنند، تأکید کرد: حضور افراد در لیگ دارای کد مستقل در هر روز است و شرکت کننده باید قبل از انجام حرکات، ویدیو را ضبط، ارسال و اعلام کند.

رییس هیئت همگانی ادامه داد: مسابقات لیگ تندرستی به صورت انفرادی و استانی ارزیابی می‌شود و در پایان نیز ۱۶ استان برتر در لیگ برتر قرار می‌گیرند.

او افزود: ۱۶ تیم بعدی نیز سال آینده باید در لیگ دسته یک شرکت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام خسروی
۲۲:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
شرکت در لیگ برتر تندرستی