مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از افتتاح بیش از ۵۶ هزار متر فضای ورزشی در استان کرمان طی ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات قلعه قوس قهرمانی استان کرمان (بازی مورد علاقه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور محمدتقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، هیئت همراه، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، محمدی نماینده شهرستان‌های بافت رابر و ارزوئیه و سایر مسئولان استانی و محلی در روستای قنات ملک برگزار شد، گفت: امروز افتخار می‌کنیم پا در خاکی گذاشته ایم که مفتخر به زادگاه سردار مقاومت است و میزبان مردمی هستیم که از نزدیک وجود این سردار عزیز را لمس کرده اند.

او ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، پیشاپیش راهپیمایی ۲۲ بهمن را تبریک گفت و بیان داشت: از همه بزرگوارانی که طی چند هفته اخیر پیگیری، تلاش و کوشش کرده اند تا بازی قلعه قوس امروز به عنوان یک برنامه مقدماتی برای طی مسیر ثبت ملی و کشوری شدنش رقم بخورد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

پاریزی با اشاره به افتتاح‌های انجام شده طی هفته اخیر افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر، شاهد افتتاح بیش از ۵۶ هزار متر فضای ورزشی در سطح استان کرمان بودیم که با افتتاحیه‌هایی که طی حدود دو سال گذشته صورت گرفته است، بیش از ۱۶۰ هزار متر به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شد.

او تصریح کرد: این رقم کمک می‌کند تا ما بتوانیم با توسعه زیرساخت‌های ورزش، افزایش سطح شادابی و نشاط را در حوزه ورزش همگانی در بین مردم استان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امروز شاهد افتتاح بیش از ۷۰۰۰ متر فضای ورزشی در منطقه شهرستان‌های بافت و رابر بودیم که جا دارد از همه کسانی که کمک کردند تا این مهم، مطلوب رقم بخورد تشکر کنم.

پاریزی افزود: بیش از ۱۰ درصد افتتاحیه‌هایی که ما در ایام الله دهه فجر امسال داشتیم در شهرستان‌های بافت و رابر انجام شد که این رقم بسیار قابل توجهی است.

او ضمن خیرمقدم به مسئولان به ویژه امیری خراسانی ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور تصریح کرد: در زمان سکانداری وی بر ورزش استان کرمان، شاهد اقدامات مثبت و موثری برای ورزش استان بودیم که امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: سردار معروفی از از ابتدای حضور خود در استان کرمان با تلاش‌های ارزشمند خود، اقدامات بسیار بسیار مثبتی در سطح استان به انجام رسانده اند که مهمترین اقدام برگزاری آبرومندانه مراسم اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با عزت و اقتدار در استان کرمان انجام شد.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در کنار توسعه متوازن ورزش در تمام حوزه‌های استان پهناور کرمان، مسائل فرهنگی مان را نیز در حوزه ورزش نهادینه باشیم روز به روز شاهد نهادینه شدن اخلاق در ورزش باشیم.

پاریزی تأکید کرد: ورزشکاران ما باید با تأسی از راه و سیره شهدا، همواره پرچمدار عزت این کشور باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.