روابط عمومی سروش پلاس، دلیل قطعی چند ساعته نسخه دسکتاپ این پیام رسان را ناشی از مشکل بروزرسانی های فنی دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تحریریه خبری شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برخی از هموطنانمان از قطعی برنامه سروش پلاس ابراز نارضایتی کرده بودند با پیگیری که خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مدیران این پیام رسان ایرانی انجام داد علی الماسی زند عضو روابط عمومی سروش پلاس در گفت‌وگویی در این رابطه توضیح داد: 

برخی کاربران سروش‌پلاس در چند‌روز اخیر با مشکل قطعی نسخه‌ دسکتاپ خود مواجه شده‌اند. این مسئله ناشی از برخی به روزرسانی‌های فنی است که باعث شده تا نسخه‌های soroush+ 1.0.27 و ماقبل آن دچار اختلال شوند. برای رفع مشکل از کاربران عزیزمان خواهشمندیم تا از طریق سایت سروش‌پلاس (splus.ir) نسخه‌ی جدیدتر soroush+ 1.0.30 را دانلود و نصب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.