نماینده مردم نایین و خور و بیابانک گفت: در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی ایران، جوانان کلید واژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب هستند و رویکرد آنان عدالت علوی را در آینده محقق خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، الهام آزاد نماینده مردم شریف شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک گفت:شعار‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی، عزت اقتدار، برادری و عدالت بوده است و این شعار‌ها مختص یک نسل و جامعه نیست که در زمانی بدرخشد و در زمانی افول کند؛ اگر شما دلزدگی میبینید دلزدگی از این شعار‌ها نیست، دلزدگی از مسئولینی است که از این شعار‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند و تا زمانی که ما این شعار‌ها را سرلوحه کار و خدمت خود نکنیم، باید پاسخگو باشیم.

او افزود: در این مدت پیشرفت‌های زیادی در علم و صنعت داشته‌ایم که دستاورد‌های قابل توجهی است و دستاورد‌های مرتبط با گام دوم انقلاب در چله دوم انقلاب جوانان هستند که کلید واژه بیانیه دوم گام انقلاب نیز به شمار می‌روند.

الهام آزاد تصریح کرد: قطعاً تا عدالت علوی فاصله زیادی داریم، اما نظام جمهوری اسلامی ایران، رویکرد جوانان، ابتکار عمل و خلاقیت و نوآوری جوانان، این مهم را محقق خواهد کرد چراکه ابتکار و پایداری جوانان ما همه و همه مورد تکریم جهانیان قرار گرفته است.

نماینده مردم نایین و خوروبیانک با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: یقیناً پیروزی انقلاب اسلامی آغاز عصر جدید عالم بود؛ در آن زمان که جهان میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود، کسی گمان نهضت دینی را نمی‌کرد، اما انقلاب اسلامی ما با اقتدار و شکوه وارد شد چهارچوب‌ها را درهم شکست، کهنگی کلیشه‌ها را به رخ جهانیان کشید، دین و دنیا را در کنار هم قرار داد و آغازگر عصر جدید عالم شد. یقیناً همه ما مستحضر هستیم در آن زمان ابرقدرت‌ها پشتیبان رژیم طاغوت همه بر علیه ما بودند و امام و مردم هیچ تجربه پیشین و هیچ راه طی شده‌ای در این خصوص نداشتند، اما آن چیزی که موثر در بیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، هدایت الهی، اندیشه بزرگ امام خمینی (مدظله العالی) و وحدت کلمه بود در واقع انقلاب اسلامی به یک انحطاط بزرگ تاریخی پایان داد.

آزاد در پایان خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی انسان‌ها رسیدن به عزت و کمال است و آن مکتب و نظامی که ما را به کمال و سعادت میرساند مکتب امام خمینی (مدظله العالی) و نظام جمهوری اسلامی است و همه ما با تمام تلاش، پویایی و مدیریت جهادی، رشد معنوی و وجدان اخلاقی خود این مسیر را با افتخار و اقتدار طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.