معاون رئیس جمهور از افتتاح آزاد راه منجیل - رودبار در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین گفت: با توجه به تلاش دست اندرکاران این طرح می‌توانیم در بهار سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از این طرح ملی باشیم.

وی افزود: مردم گیلان از اینکه مهمانانشان در یک قطعه ۸ کیلومتری از آزاد راه رشت – قزوین در ترافیک معطل می‌شدند ناراحت بودند و اکنون امیدوارم در تعطیلات تابستانی سال ۱۴۰۰ مسافران از یک رفاه نسبی در این مسیر برخوردار باشند.

نوبخت با بیان اینکه تکمیل آزاد راه منجیل - رودبار جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی است و اولویت ملی آن تایید شده است افزود: با وجود محدودیت‌های اعتباری، دولت برای پشتیبانی مالی آن مشکلی نخواهد داشت و امیدوارم با این عزم و اراده‌ای که وجود دارد شاهد بهره برداری هر چه سریعتر از این طرح باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه مسیر باقیمانده آزاد راه رشت - قزوین شامل تعداد زیادی تونل و پل است گفت: با وجود مشکلاتی همچون کمبود مصالح، مردم بدانند فرزندانشان در همین شرایط کمبود‌ها با وجود تحریم‌ها به نفع شایسته‌ای خدمت رسانی می‌کنند.

محمد باقر نوبخت با اشاره به هزینه‌های تکمیل بخش باقی مانده آزاد راه رشت - قزوین افزود: قرار بود با ۴۰۰ میلیارد تومان این طرح تکمیل شود، اما بانک تجارت برای ادامه کار اعلام آمادگی نکرد و دولت به تنهایی وارد عمل شد و امیدواریم تا پایان طرح و تحولات قیمتی یک ارزیابی دقیق انجام شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.