ماموران انتظامی شهرستان ساوه شرور متواری را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری شرور متواری در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: فرد دستگیر شده با ۶ فقره سابقه شرارت و درگیری متواری بود.

او اضافه کرد: در پیگیری دستگیری اعضای یک باند توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان که منجر به کشف حدود ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شد، سرنخ‌هایی از دست داشتن یک شرور متواری در این پرونده به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس و در استعلام انجام شده مشخص شد این عامل اصلی توزیع مواد مخدر فردی است که به دلیل شرارت‌ها و مزاحمت‌های مختلف برای شهروندان، تحت تعقیب قضایی است.

او ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری فرد مورد نظر که پیوسته محل اختفایش را تغییر می‌داد از سوی پلیس شهرستان ساوه ادامه داشت تا اینکه با رصد و اشراف اطلاعاتی پلیس، سرانجام مخفیگاه این فرد شرور در شهر "آوه" شهرستان ساوه شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ عیسی آبادی تاکید کرد: این شرور با ۶ فقره سابقه درگیری و شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و باصدور قرار قانونی روانه زندان شد.

او تصریح کرد: دستگیری این فرد شرور که دارای سوابق متعدد شرارت، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پرونده خود بود، موجب شادمانی و قدردانی شهروندان از عملکرد پلیس شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مجرمان و هنجار شکنان برخود قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.