در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم در سینما‌های آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: فیلم‌های ابلق، بی‌همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور ۱۶ فیلمی بودند که امسال در سینما‌های کرمانشاه اکران شدند.

کنجوری افزود: امسال بر خلاف سال‌های گذشته به دلیل بیماری کرونا جشنواره فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت سینما‌ها برگزار شد که طی این مدت هزار و ۲۱ نفر در سینما آزادی و ۶۱۷ نفر نیز در سینما فرهنگ به دیدن فیلم‌های جشنواره سی و نهم نشستند.

او بیان  کرد: در جشنواره امسال بیشترین استقبال همشهریان از فیلم‌های شیشلیک، بی همه چیز و ابلق بود و کمترین آمار مخاطب مربوط به فیلم‌های مامان و یدو بود.

کنجوری به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هنگام اکران فیلم‌ها هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال با همراهی تمامی عوامل بیشترین سختگیری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد و همه‌ی موازین اعم از ضدعفونی، تب سنجی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سینما‌ها صورت پذیرفت که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشت.

نماینده موسسه بهمن سبز در استان کرمانشاه در خصوص آمار ریالی جشنواره بیان کرد: جشنواره فیلم فجر امسال بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه فروش داشته است.

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.