رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از اجرای دومین مرحله طرح ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

سمیه محیط رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین مرحله طرح ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شد.

او با بیان اینکه این طرح خداپسندانه با مشارکت درمانگاه‌های اداره بنادر و دریانوردی و درمانگاه ۴۰۰ واحدی همزمان با ایام الله دهه فجر اجرایی شد، افزود: پزشکان متخصص داخلی، جراح عمومی و متخصص مغز و اعصاب ۱۰۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را ویزیت کردند.

محیط ضمن تقدیر و تشکر از اداره بنادر و دریانوردی که در زمینه محرومیت زدایی در منطقه بندر امام خمینی (ره) همواره پیشقدم است، بیان داشت: شرکت فخر حیات ماهشهر (راهبردی درمانگاه) اعلام آمادگی نموده است که همه آزمایش‌ها و تصویربرداری‌های رادیولوژی را برای بیماران نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد را با ۵۰ درصد تخفیف انجام دهد.

ویزیت رایگان پزشکی ضامن سلامتی مددجویان کمیته امداد بندر امام

به گفته رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)، مرحله اول ارائه خدمات پزشکی و جراحی عمومی رایگان به مددجویان کمیته امداد این شهر با همکاری پزشک متخصص جراحی در بیمارستان راه زینب (س)، ۳ بهمن ماه امسال اجرا شد و ۲۴ مددجو از خدمات درمانی و اعمال جراحی سرپایی بهره‌مند شدند.

ویزیت رایگان پزشکی ضامن سلامتی مددجویان کمیته امداد بندر امام

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۵:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
نیازمندان به خاطر مشکلات مالی نمیتونن دکتر برن، بیشتر خوددرمانی میکنن، خیرین و نیکوکاران حواسشون باشه به سلامتی مستمندان، کارتن خوابها و کارگرهای فصلی هم فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۳۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
خدا به پزشکان خیرخواه و یاری دهنده سلامتی بده، سعادت میخواد کمک کردن و خدمت کردن به نیازمندان
آخرین اخبار