خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل غیرحضوری بودن آن مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه بیش از یک سال است که از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد. تمایل شهروندان به سمت خرید از سایت‌های اینترنتی گسترش پیدا کرده و آن‌ها بدون معطل شدن در صف‌های طولانی و آلوده بودن هوا می‌توانند به صورت مجازی و گسترده و بدون محدودیت خرید کنند، اما با این وجود تعدادی از شهروندان گلایه‌هایی از خرید در سایت‌های اینترنتی دارند که پیام آن‌ها را مشاهده می‌کنید. شما هم می توانید  مشکلات خود در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را با ما مطرح کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام من در سایت موبایل مرکزی در اصفهان هست خرید گوشی مدل سامسونگ
A۲۱s به قیمت ۵ میلیون تومان خرید کردم، اما بعد از ۳۳روز هنوز معلوم نیست نه پول مارو برگشت دادند و نه گوشی فرستادند با لینک تمام اعتبارات یک سایت اینترنتی دار بود اعم از اینماد و رسانه ملی و سازمان حقوق مصرف کنندگان با این که در تمام سایت ثبت شکایت کردم، اما بعد یک‌ماه هنوز خبری نیست و هیچ اورگانی جواب مارو نمی‌دن واقعا متاسفم که اینقدر سخت نمیگرند که مردم پول شون به باد نره باتشکر پیگیر باشید. متشکرم


با سلام یک سری هم به سایت‌های اینترنتی هم بزنید من در سایت موبایل مرکزی یک گوشی خرید کردم که تمام نماد‌های معتبر رو از سازمان اسناد رسانه ملی و حقوق مصرف کنندگان را دارا بود، اما بعد گذشت یکماه هنوز نه پول ما رو دانند نه پول مارو و کسی هم جواب گو نیست و مودم حیرون سر گردون و آن‌ها هم با پول مردم فرار کردند لطفاً پیگیر باشید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار