امام جمعه یزد گفت: نسل انقلاب چهل دو سال پیش جوان بود و امروز هم باید جوانان تحصیلکرده و انقلابی وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه امروز یزد، گفت: آمریکا اگر دلسوز مردم ایران بود دارو را تحریم نمی کرد.

او با اشاره توانایی خوب جوانان در همه زمینه ها، افزود: جوانان فرصت تلاش برای خودسازی و ساختن آینده درخشان ایران را از دست ندهند.

آیت‌الله  ناصری ادامه  داد: برای مذاکره به آمریکا التماس نمی کنیم آمریکا دلسوز ملت ایران نیست.

امام جمعه یزد گفت: نسل انقلاب چهل دو سال پیش جوان بود و امروز هم باید جوانان تحصیلکرده انقلابی وارد میدان شوند.

او با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ایران در صورت برداشته شدن عینی و عملی تحریم‌ها تعهدات برجامی خود را انجام می‌دهد، افزود: این کلام عزت، شرف و استقلال ملت ایران را در برگرفته و از آن حمایت می‌کند. 

آیت‌الله ناصری افزود: آمریکایی‌ها قصد دارند با استفاده از تحریم‌ها قدرت ایران اسلامی که در سایه مجاهدت و تحمل سختی‌های بسیار به دست آمده است را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران هیچگاه در برابر این توطئه‌ها سر خم نکرده و در شرایط کنونی نیز با استقامت خود این توطئه را خنثی می‌کنند.

او با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران هرگز قابل مذاکره نیست، گفت: دشمنان در حالی برداشته شدن تحریم‌ها را منوط به مذاکره درباره توان دفاع ایران می‌دانند که خودشان با فروش تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی و حکومت‌های ظالم، امنیت این منطقه استراتژیک را به خطر انداخته اند.

امام جمعه یزد  تصریح کرد: در حالی وانمود می‌شود استکبار جهانی به ویژه آمریکا دلسوز ما هستند که در شرایط کرونا حتی از دادن دارو‌های درمان به ما دریغ کردند و این رفتار دوگانه نشان دهنده ادعای دروغین و غیرقابل اعتماد بودن آنان است.

 همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام منتهی به سال از دولت خواست با نظارت بر قیمت‌ها از دغدغه زندگی مردم بکاهند.

او در مورد مذاکره و تحریم‌ها تابع سیاست رهبری هستیم آن را درست‌ترین برخورد با آمریکا و غربی‌ها می‌دانیم.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های پرفضیلت رجب، شعبان و رمضان اظهار داشت: امیدواریم خدای متعال با عنایت خود در آستانه این ماه‌ها سایه بیماری کرونا را از سر ما کم کند، اما در صورت باقی ماندن کرونا، باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که از عبادات این ماه غافل نشویم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه رجب، ماه استغفار و امید است، افزود: امید داریم که خداوند متعال در این ماه مبارک همه خیر‌ها را به بندگانش ارزانی کند و همه شر‌ها از جمله بیماری کرونا را از سر بندگان خود کم کند.

آیت‌الله ناصری استغفار را دریچه‌ای به سوی رحمت الهی دانست و اظهار داشت: بندگان خدا با استغفار و توجه به خدا، در‌های رحمت الهی را به سوی خود باز کنند و غفلت‌ها را جبران کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۰:۱۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
با سلام
از امام جمعه یزد تقاضا دارم که موضوع طرح اقدام مسکن ملی را از مسئولین مربوطه بخواهند الان 5 ماه است که 40 میلیون به حساب بانک مسکن اعلام شده از سوی وزارت مسکن و شهرسازی واریز کرده ایم اما خبری از انجام پروژه و محل پروژه نیست
باتشکر
آخرین اخبار