امام جمعه رستاق گفت: ایران اسلامی طلبکار از آمریکا و اروپا است و آن‌ها بدهکارند و لذا حق شرط گذاشتن برای ایران را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق به بیان سخنان رهبر معظم انقلاب  در رابطه با برجام و رفع تحریم‌ها، گفت: ایران اسلامی طلبکار از آمریکا و اروپا است و آن‌ها بدهکارند و لذا حق شرط گذاشتن برای ایران را ندارند.

او افزود: مسئولان یک صدا نقشه راهبردی که رهبر معظم انقلاب رسیم نمودند را بیان کنند تا دشمن احساس کند ایران اسلامی در موضع قدرت است و مسئولین طوری در مساله برجام سخن نگویند که آمریکا و اروپا خود را در موضع قدرت ببینند.

امام جمعه رستاق ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچکس در ایران به مهمل بافی‌های آمریکا و اروپا توجهی ندارد و رفع تحریم‌ها باید در تمام موارد باشد و راستی آزمایی صورت گیرد، آن وقت ایران به تعهدات خود بر خواهد گشت.

خطیب نماز جمعه رستاق به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: متاسفانه تا کنون مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته اند و شعار‌های هر سال که مربوط به اقتصاد مقاومتی است فقط در مرحله حرف زدن و چاپ بنر و نوشتن کتاب خلاصه شد.

حجه الاسلام دلاوری بیان کرد: ایران سرافراز در مسائل سیاسی و فرهنگی به استقلال رسیده است، ولی در مساله اقتصاد هنوز به استقلال نرسیده ایم و برای همین است دشمنان انقلاب اسلامی اقتصاد ما را دچار مشکل می‌کنند و با تحریم و فشار اقتصاد کشور را مختل می‌کنند.

او گفت: راه حل استقلال یافتن در مساله اقتصاد پای بندی به مبانی اقتصاد مقاومتی است و دوری از وابستگی اقتصاد کشور به نفت و فروش آن است.

امام جمعه رستاق در پایان به سوم ماه رجب المرجب سالروز شهادت امام هادی علیه السلام اشاره نمود و گفت: از آثار مهم امام علی نقی علیه السلام، زیارت جامعه کبیره است که در واقع بیان کننده صفات ائمه اطهار و منبعی برای امام شناسی است.

حجه الاسلام دلاوری گفت: امام باقر علیه السلام می‌فرمایند: هرکس در هنگام شادی‌ها و تمایلات و در مواقع ترس و نیز در هنگام غضب خود را مهار کند و مالک بر نفس خود باشد پروردگار عالم آتش دوزخ را بر او حرام می‌کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار