امام جمعه موقت شهرکرد گفت: رمز پیروزی‌های ملت ایران، در سایه وحدت به دست آمده است و بر ما واجب است که با اتحاد توطئه‌های دشمنان را دفع کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد گفت: ایران اسلامی به فضل الهی و مقاومت مردم با بصیرت موفق به عبور از تمامی مشکلات شده است و اکنون نباید با غفلت و بی توجهی میراث گرانبهای انقلاب اسلامی را به خطر انداخت.

او افزود: امام راحل، زمانی که در مقابل رژیم طاغوت ایستادند مسائلی مانند فقر، غارت بیت‌المال و چپاول ایران از سوی بیگانگان و مسائلی فرهنگی در کشور وجود داشت و رهبر کبیر انقلاب در این راه تلاش کردند تا نظام در همه ابعاد به پیروزی و خودکفایی برسد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام فاطمی اضافه کرد: رمز پیروزی‌های ملت مسلمان ایران، در سایه وحدت و همبستگی به دست آمده است و بر مسلمانان واجب است که با اتحاد توطئه‌های دشمنان را دفع کنند.

او ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی میراثی ارزشمند است که اقتدارعلمی، نظامی و هسته‌ای، بصیرت، استقلال، خود باوری اقتصادی و نظم و انضباط را به ارمغان آورده و مسئولان نباید با بی تدبیری این دستاورد‌ها را ضایع کنند.

حجت الاسلام فاطمی بر هوشیاری ارکان مملکتی درباره ترفند‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید دوباره کرد و گفت: ایران امروز با ۵۰ سال پیش قابل مقایسه نیست و این مرهون پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار