یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع حساس نظامی در فرودگاه بین المللی ابها و پایگاه هوایی ملک خالد عربستان را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع نظامی حساس در خاک عربستان خبر داد.

یحیی سریع گفت: یگان پهپادی ارتش یمن مواضع نظامی حساس در فرودگاه بین‌المللی ابها و پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط را با ۳ فروند پهپاد نوع قاصف ۲K هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: این عملیات در ساعت‌های متفاوت امروز جمعه انجام شد و به فضل خدا مواضع مورد نظر به طور دقیقی هدف قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد که این عملیات در چارچوب پاسخ به تشدید تنش ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی و تدوام محاصره مردم یمن انجام شده است.

یحیی سریع، شب گذشته نیز از حمله موشکی این کشور به پایگاه هوایی ملک خالد عربستان سعودی خبر داد.

یحیی سریع گفت: به فضل خدا، یگان موشکی یمن یک فروند موشک بالستیک را به سمت منطقه خمیس مشیط شلیک کرد که با دقت به پایگاه هوایی ملک خالد در این منطقه اصابت کرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: موشک بالستیک مورد استفاده در این حمله متناسب با هدف بوده و تاکنون از آن رونمایی نشده بود.

نیرو‌های یمنی چند روز پیش نیز فرودگاه بین‌المللی ابها را که از آن به عنوان آشیانه جنگنده‌های سعودی و پرواز برای حمله به مردم یمن استفاده می‌شود، بمباران کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
الحمدللّه ربّ العالمین

موشک نو مبارک.
آخرین اخبار