علی شائی گفت:پیشکسوتان، همچون درختان تنومندی هستند که هر چه زمان سپری شود حاصل رشد و شکوفایی ورزش با مدال و افتخارات بر شاخه‌های این درختان می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به همراه امیر صالحی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران ، همایون بسطامی رئیس هیات وزنه برداری استان ، اخش معاون اداره شهرستان ، شیخی رئیس هیات وزنه برداری شهرستان مهران ، جواد رازی و شمس الهی از پیشکسوتان استان با خلیل سپیدنامه بنیانگذار ورزش وزنه برداری استان ایلام ، در مهران دیدار کردند.

علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این دیدار ، گفت: پیشکسوتان در ورزش همچون درختانی تنومند هستند و هر چه زمان سپری شود حاصل رشد و شکوفایی ورزش با مدال و افتخارات بر شاخه‌های این درختان می‌نشیند .

او ادامه داد: از دیدار با پیشکسوتان خرسند هستیم و به داشتن چنین گنجینه‌های ورزشی به عنوان بنیانگذاران ورزش استان افتخار میکنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، مطرح کرد: جام و مسابقات یادواره استاد سپیدنامه بزودی به میزبانی شهرستان مهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.