کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان؛

نیمه دوم اسفند بارش‌ها در استان اصفهان افزایش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نیمه دوم اسفند ماه بارش‌ها در استان اصفهان آغاز می‌شود و شرایط بارشی خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی پایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

او افزود: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه غبار صبحگاهی در شهر‌های پرجمعیت و مناطق صنعتی استان اصفهان پیش بینی شده است، تصریح کرد: در روز دوشنبه غبار محلی برای این مناطق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی را نخواهد داشت، گفت: دمای هوای شهر اصفهان در این بازه زمانی در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۲۱ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز چهارشنبه
علی عسگریان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است، افزود: در این بازه زمانی خور و بیابانک نیز با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان است.

او از ورود سامانه جدید بارشی به استان اصفهان از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه منجر به وزش باد شدید خواهد شد ضمن اینکه بارش‌هایی را در غرب و جنوب و حتی در مرکز استان به همراه دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: پیش بینی ما افزایش بارش‌ها در اصفهان از نیمه دوم اسفند ماه است و شرایط خوبی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
امسال اگر بارندگی نشه با بحران بی آبی مواجه میشیم مسوولان هم باید فکر اساسی راجع به این موضوع بکنند.
آخرین اخبار