رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران جزئیات ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  خانم تمیزکار ،رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران در نشست خبری گفت:ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سه مقطع تحصیلی به دو صورت اینترنتی و حضوری از امروز آغاز شد.

او افزود:داوطلبان پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و آگاهی از شرایط و مقررات مربوطه، تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ مهلت دارند از طریق سایت paziresh.whc.ir و یا با مراجعه به مدارس علمیه ثبت نام کنند.

رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران ادامه داد: علاقه‌مندان برای حضور در آزمون سطح ۲ حوزه با مدرک دیپلم با سن ۴۰ سال به بالا و یامدرک پایه هشتم و ۱۷ سال می توانند ثبت نام کنند که آزمون این مقطع ۲۵ تیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تمیز کار افزود: طلاب علاقه‌مند برای ادامه تحصیل در سطح ۳ می توانند در ۱۳ رشته شامل تفسیر علوم قرآنی، فقه اصول، فلسفه کلامی کلام با گرایش مهدویت و مذاهب اسلامی، تاریخ اسلام، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان اخلاق و تربیت اسلامی، مدرسی ادبیات عربی و مطالعات اسلامی زنان ثبت نام و ۴ تیرماه در آزمون ورودی شرکت کنند.

خانم تمیز کار اشاره‌ای هم به  پذیرش در مقطع تحصیلی سطح ۴ داشت و افزود: برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۵ رشته شامل تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، حکمت متعالیه کلام اسلامی و علوم معارف قرآنی درنظر گرفته شد که طلاب خواهر می توانند در موسسات آموزش عالی در ۱۱ استان کشور از جمله اصفهان، تهران، خوزستان، سمنان، قم، کرمان، گلستان، مازندران مرکزی و یزد ادامه تحصیل بدهند.

گفتنی است :۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در ۲۸ استان فعال است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار