اتباع خارجی دارنده حساب بانکی در قزوین تا ششم اسفند می‌توانند اطلاعات بانکی خود را تکمیل کنند تا خدمات ساتنا برای آنان نیز برقرار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بهمن عشایری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: از ابتدای سال‌جاری، اقدام و پی‌گیری‌های بسیاری توسط بانک مرکزی و شورای هماهنگی بانک‌ها به عمل آمد تا اتباع خارجی فاقد کد شهاب بتوانند اطلاعات هویتی خود را تکمیل و کد شهاب را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور مهلت دارندگان حساب به مدت یک‌ماه تا ششم اسفند ۹۹ تمدید شد تا اطلاعات بانکی خود را تکمیل کرده و همانند شهروندان ایرانی با ارائه کد درخواستی به شعب بانک‌ها خدمات ساتنا برای آنان نیز برقرار شود.

به گفته مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین، بعد از پایان مهلت یک ماهه، اگر مشتری کد شهاب نداشته باشد این نوع خدمات به آنان ارائه نمی‌شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در این خصوص بیان کرد: کد شهاب، شناسه هویت الکترونیکی بانکی است و اخذ کد شهاب روش عملیاتی برای احراز اطمینان از کامل و صحیح بودن اطلاعات هویتی هر فرد است.

وی افزود: اتباع خارجی تا یک ماه آینده می‌توانند از خدمات ساتنا نیز همراه پایا و چک بانکی بهره‌مند شده، ولی حتماً ملزم هستند که به بانک‌ها مراجعه کنند و کد شناسه خود را به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار