رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز بهداشت شهر تهران باعث نگرانی شهروندخبرنگار ما شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه بیش از یک سال است که از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد تمامی کادر درمان بیمارستان‌ها به عنوان منجی و نجاتگر افراد جامعه بودند و آن‌ها را از مرگ حتمی نجات دادند.

اما با ورود موج جدید این ویروس جهش یافته خطرناک به کشور نگرانی و دغدغه افراد جامعه دو چندان شده و با مراجعه به مراکز بهداشت و انجام تست کرونا از صحت و سلامت خود مطمئن می‌شوند.

یکی از اقدامات موثر جهت جلوگیری از شیوع ویروس ، نظارت مسئولان از فضاهای عمومی مثل مراکز بهداشت است که متاسفانه  شنیده شده آن مراکز هم محلی برای تست کرونا بوده و هم مرکز واکسیناسون نوزادان است و در آنجا علاوه بر اینکه به دستورالعمل‌های بهداشتی توجهی نمی‌ شود، فقط با یک پارتیشن اقدام به جداسازی کردند که این موضوع باعث نگرانی شهروندان شده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیر خسته نباشید در یکی از مراکز بهداشت شهر تهران دقیقا بخش تست کرونا با بخش واکسن نوزادان در یک ساختمان است و فقط با یک پارتیشن جداسازی کردند من زنگ زدم به وزارت بهداشت برای پیگیری به من گفتند تمامی وزارت بهداشت به همین شکل است خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا این بیماری به افراد دیگر سرایت نکند. با تشکر 

همچنین صوت کامل  شهروند را نیز می‌توانید گوش کنید.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار