مسئول بسیج مهندسین کشاورزی مرودشت از برگزاری رزمایش خدمت رسانی بسیج مهندسین با موضوع واکسیناسیون رایگان دام سبک و سنگین در عرصه‌های دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر محمودی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در این رزمایش یک هزار و ۳۳۲ گاو و گوساله برعلیه بیماری لمپی اسکین و  یک هزار ۳۲۸ راس دام سبک بر علیه آبله واکسینه شدند، گفت: ۶۴۶ راس دام معاینه بالینی و ۴۶ دامدار نیز مشاوره دامپزشکی و دامپروری دریافت کردند.

او، بیان کرد: کلینیک‌های سیار دامپزشکی بسیج مهندسین و کارشناسان اداره دامپزشکی در این رزمایش فعال بودند و عملیات واکسیناسیون دام ها را انجام دادند.

محمودی،  با بیان اینکه واکسیناسیون دام‌ها در سه بخش سیدان، درودزن و مرکزی انجام شد تصریح کرد: اکیپ‌های فعال در طرح طبق برنامه ریزی و نقشه از پیش تعیین شده فعالیت خود را به خوبی انجام داند.

مسئول بسیج مهندسین جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه اداره دامپزشکی با بسیج مهندسین کشاورزی در راستای پیشبرد اهداف رزمایش همکاری داشته اند، ادامه داد: هم افزایی و دسترسی به امنیت غذایی، افزایش بهره وری و جهش تولید در بخش کشاورزی از اهداف بسیج مهندسین و قرارگاه امنیت غذایی است.

او، افزود: قرار گاه امنیت غذایی و دفتر بسیج مهندسین کشاورزی این شهرستان به منظور اجرای برنامه‌های جهش تولید و امنیت غذایی با همکاری همه جانبه بسیج مهندسین، سپاه، بسیج ناحیه مقاومت و جهاد کشاورزی از نیمه مهر ماه گشایش یافته و فعالیت‌های خود را برای  امسال اجرایی می‌کنند.

انتهای پیام/ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار