رییس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: همه فعالیت‌های ورزشی به دلیل وقوع وضعیت قرمز در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

خلیل آمله رییس اداره ورزش و جوانان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وقوع وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان همه فعالیت‌های ورزشی، اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

او با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهند بود، افزود: مردم و ورزشکاران در زمان کرونا پویش ورزش در خانه را جدی بگیرند و با این طریق در گسترش ورزش تلاش کنند.

آمله اظهار داشت: در این شرایط بحرانی اگر باشگاه‌های ورزشی و اماکن خصوصی اقدام به بازگشایی کنند، با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد و مکان موردنظر پلمب می‌شود، پس از فعالان حوزه ورزش خواهشمندیم نسبت به پایبندی به ابلاغیه‌ها و مصوبه‌های ستاد ملی و استانی کرونا درخصوص مقابله با این بیماری و پیشگیری از شیوع بیش از پیش آن همکاری داشته باشند تا شاهد کنترل و مهار این ویروس منحوس باشیم.

براساس اعلام فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان ثبت شده است و در حال حاضر ۱۰ شهر استان در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در حالت نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.