سرهنگ یاسمی گفت: رابطان اجتماعی نقش تأثیر گذاری بر کاهش آسیب‌ها در سطح جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: یکی از مسائلی که در تمام جوامع و در زمان‌های مختلف وجود داشته و دارد آسیب‌های اجتماعی است که در هر جامعه‌ای (با توجه به شرایط موجود) برای مقابله، کنترل و کاهش آن اقدام شده است.

او افزود: رابطان و کارشناسان اجتماعی نقش تأثیر گذاری و بسزائی بر کاهش آسیب‌ها در سطح جامعه دارند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام ادامه داد: یکی از موفقیت‌های نیروی انتظامی، تعامل دوسویه با مردم و سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده است.

او با اشاره به نقش اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: نقش کارشناسان آموزش همگانی توانمند و آشنا به حوزه ماموریتی در ارتقاء آگاه سازی و آشنا کردن افراد جامعه بخصوص قشر آسیب پذیر و مستعد بسیار ارزنده است.

سرهنگ یاسمی تاکید کرد: با گسترش و انتشار ویروس کرونا و لغو کلاس‌های چهره به چهره، ضرورت دارد در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جوامع دانش آموزی و دانشجویی کلاس‌های آموزشی در بستر‌های فضای مجازی اجرا شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.