کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان اصفهان از فردا طوفان لحظه‌ای برای اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی پایدار برای امروز بر روی استان است.

او افزود: بر این اساس آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از فردا سامانه جدید فعال به استان وارد می‌شود، ادامه داد: با ورود این سامانه طوفان لحظه‌ای اکثر مناطق استان را فرا می‌گیرد.

پنجشنبه بارش داریم
او تصریح کرد: فردا بیشتر طوفان شدید را داریم و برای روز پنجشنبه نیز بارش برف و باران در مناطق جنوب و غرب استان با شدت و در دیگر مناطق به صورت پراکنده پیش بینی شده است.

علی عسگریان با اشاره به اینکه دمای هوا در اصفهان در حال حاضر افزایشی است، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۲۲ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

او ادامه داد: همچنین طی یک روز آینده بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خور و بیابانک با دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.